# 2 - what hurts the most

2007-11-12, 00:44:02 / Kategori:

I don't have to be anyone other than a birth of two souls in one
Part of where I'm going is knowing where I'm coming from

Vi alla brinner för någonting, fastän de tar tid att komma på riktigt vad. Kärlek i alla dess olika skepnader, menar då kärlek till en person, kärlek till din familj, dina vänner, musiken eller i stort sett vad som helst. De tar tid att förstå vad din låga står för, jag kom på min idag efter en lång tids tänkande, flera månader. Idag kom jag på de. Menar absolut inte att de måste handla någonting alls om din kärlek till något eller någon, men i mitt fall är det så. Kärlek.

Fokusera på din hälsa, ditt välmående för en gångs skull, du lever i din kropp du lever i din själ, håll dig själv vid liv för ingenting säger att du inte kan leva död. De har jag gjort, ett bra tag. Jag va en gestalt, infann mig själv i mörker, jag har hittat ut, jag hittade ut. Kärlek till dig själv.

desperation
! Försökte hitta en lösning, en lösning är allt du behöver ibland, en enda lösning. dock, så tar det tid, ibland längre tid, ibland faktiskt så kort att du haft lösningen framför dig hela tiden utan att märkt någonting. Ibland behövs inte ens en lösning, fastän du letar desperat efter en, tillbaka till desperation.

Ingen kan lösa problem åt dig, bara du själv. Men de finns dom som kan ge dig en putt på vägen, och hjälpa dig. Dom kallar jag vänner, dom som finns där i ont och gott utan att för en sekund vända blicken bort eller ryggen mot. Kärlek till dina vänner.

En väg där du aldrig går själv, den vägen du Alltid kan räkna med att dom står där och hjälper dig. Dom du kanske ger mest problem under din uppväxt vid deras sida, dom du kanske sårar mest av alla människor runt dig men samtidigt dom du bringar mest lycka? Mamma Pappa Barn, alla vet väl hur? Kärlek till din familj.

kärlek till en person i ditt liv, den personen som finns där för dig jämt. Den personen, som är hela din värld. Den personen som får dig att leva för stunden, den personen..
Kärlek till den personen. Hittar du den personen, håll fast och släpp aldrig taget.

ditt liv, Ditt Liv!
dina val, Dina Val!

With every action there comes a reaction.

I'm surrounded by liars everywhere I turn, I'm surrounded by imposters everywhere I turn. I'm surrounded by identity crisis everywhere I turn. Am I the only one who's noticed? I can't be the only one who's learned?



WE ALL DIE - alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?