# 5 - we belong together

2007-11-25, 22:36:27 / Kategori:


Vaknade halv 9 idag upp för att jobba som alla vanliga söndagar i mitt liv. Hade jag haft en önskning just denna morgonen så vore de att få ligga kvar i min varma och mjuka härliga säng och inte vaknat förräns 7 på kvällen om så vore. Men så finns de ju nåt som kallas Verklighet. Jag har en chef tyvärr som ger mig sparken om jag inte skulle dyka upp och rätt som de är så står man där utan jobb. En kund dröjde kvar en halvtimma efter att butiken stängt och fy fan vad irriterade vi va på människan. Han skulle in o stor shoppa 1 minut innan stängning och sen skulle han helt plötsligt ha med sig en TV också. gomorron på dig då


Iallafall,  kom ut från butiken 1 timma och 10 minuter efter stängning och fy fan vad pissed off man kan vara. inte som att man vill jobba 1 extra timma en söndag kväll när man haft öppning till stängnings tiden. anyway, nu ligger jag här och lyssnar på musik ska alldeles strax sova är skit trött har inte fått sova så mycket denna helgen HELLER som jag kanske borde gjort för att klara av ännu en hemsk skolvecka. Har prov på torsdag så nu är de alltså intensiv pluggning som gäller de resterande 3 dagarna innan provet kommer.




We belong together, like the open seas and shores.
Wedded by the planet force, we both been spoking for.
All this indecision, all this independent strength,
still, we´ve got our hearts on save, we've got our hearts on safe.

And someday when you´re lonely, sometime after all this bliss.
Somewhere lost in emptyness i hope you find this gift.

I hope you find this gift....



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?