waawawawaaa

2007-11-02, 16:42:27 / Kategori:

nu va de verkligen längesen jag skrev här sist. Tappat lusten totalt men idag en fredag som denna har jag faktiskt inget bättre för mig mer än att skriva här om mitt jobbiga höstlov. Har jobbat varenda dag förutom igår idag och de vill jag verkligen påpeka FAN va jag blev sliten. Har inte lyckats sova ut dom senaste dagarna som jag varit ledig heller och mår dåligt när jag tänker på att skolan börjar efter denna helg.

Har tittat klart på hela säsong 2 av One tree hill. Fan va bra de är va och jag har lyckats få min pojkvän beroende av de också mohaha, så vi har laddat ner hela säsong 3 och är klara och färdiga att spendera en hel dag och kväll på att titta på det med massa godis och chips, mmmm... om inte han då ska jobba varenda dag som jag är ledig(!!!!!)

Anyway, ligger i sängen nu och skriver på, men jag känner verkligen hur mina ögon börjar bli tröttare och tröttare så jag tror nog jag ska ta mig en tupplur och sedan ska jag till krokslätts livs och köpa godis och chips för att mysa med mig själv och min ensamhet hela natten lång :)

Hoppas ni andra får en härlig och alkoholiserad fredag
och om ni endå ska bli fulla och göra bort er så gör bort er rejält, annars är de bara onödigt.

Alexandra R.



FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se



2007-11-07, 18:49:51 URL: http://www.FashionWay.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?