5e september

2007-09-05, 19:15:08 / Kategori:

Har haft (har) en hemsk halsfluss (tror jag) som inte lutar mot de bättre med tiden, tvärtom så verkar de bli värre för varje dag. Speciellt inte mot kvällarna då kan jag knappt skratta eller prata över huvudtaget så ont som de gör. Jaaa jag tycker lite synd om mig själv, lite för mycke för den delen. Va i skolan iallafall trots detta, tråkig vanlig dag slutade 11 som jag gör på onsdagar :) Skolan har faktiskt fått en hyffsat bra start, lite segt att komma upp på mornarna men annars så går de perfa. And ill make sure ill keep it that way! Lovade ju att bli pluggis detta året så de är så de får bli annars blir de ingen resa för mig till vintern och nästa sommar.

I förrigår gick jag desperat till maxi för att köpa mig The Sims 2 som jag o pappa försökte installera hela kvällen innan och hela dagen. Så nu har jag faktiskt en hobby som jag kan syssla me när jag har tråkigt eller av någon annan anledning. HUR kul som helst!! Älskar de!

Nu har jag tittat klart på alla mina One Tree Hill avsnitt, som alla gillar att kommentera så mycket på msn " en tre kulle " förstår inte de roliga i de (eller ironin?) men men, hade inte så många avsnitt bara nästan alla på första säsongen. Ska ladda ner säsong 2 snart när jag blivit tillräckligt desperat. Kollade på min andra favorit serie OC nyss, har redan sett säsong 2 så jag va bara tvungen att gå tillbaka och se säsong 1 innan jag gick vidare. Har säsong 4 men inte säsong 3 den ligger hemma hos martina men den funkar tydligen inte (?) Så då blir de en till säsong som jag illa tvunget måste ladda ner. IM OBSESSED!



I can see that you've been cryin' You can't hide it with the light
What's the use in you deneying? That what you had is wrong..

Baby you deserve much better. What's the use in holding on?
Dont you see its now or never cause I just can't be friends
Baby knowing in the end that I will love you more than that
I won't say the words then take them back dont give lonlieness a chance
Baby listen to me when I say theres not a day that passes by
I don't wonder why we havn't tried. It's not too late to change your mind

So take my hand don't say goodbye
gotta go! PUSSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?