min ängel

2007-09-12, 22:29:14 / Kategori:
Gråt inte tårar för mig gråt inga tårar för de misstagen jag gjort, gråt inga tårar för dig och för dom misstagen du gjort. Gråt för alla vackra stunder, gråt för de sakerna du gjorde för kärlekens skull, gråt älsklingen min men endast tårar av glädje. En väg genom eld och vatten, mer än så.. en väg genom himlen, likaså helvetet, men vi gick den, och hit ledde den oss.. Håll huvudet högt min ängel, svik inte din egna själ igen, ditt hjärta är av guld... ibland händer saker som kanske aldrig va meningen. om de finns en mening i allt som hänt, så ligger svaret i ett oändligt hav, fullt av hemligheter. Sanningen låg i dina händer, ödet finns inte och så länge jag lever kvar på denna jord kommer jag aldrig igen tro på ödet. hand i hand i en evig tid, om inte denna tiden så en annan tidpunkt, en annan värld. så ta upp din haka min blomma o se ditt liv som en gåva. Se varje sekund som du får som en ny soluppgång... den dagen soluppgången inte når dig, gråt inte älskling, va aldrig rädd heller, jag möter dig igen när mörkret faller......



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?