sjuk, sjukare, sjukast...

2007-09-06, 21:18:37 / Kategori:

Idag i skolan fick vi springa riskulla, för er som inte vet va det är så är de en sträcka på 4,6 km. Sprang på 30 minuter (stolt) :) så jag fick godkänt iallafall. Jag va sjuk men sprang endå, och de ledde till att jag blev dubbelt så sjuk, och jag måste säga att de va längesen jag mådde såhär dåligt. Fick feber och kan knappt prata längre har så ont överallt. Kom hem från skolan och gick direkt och la mig och vila me kira så somnade vi båda två. Jag vaknade upp helt själv syrran svek mig. Gick upp hämta pappas trådlösa o la mig i sängen och kollade runt lite :)

Sen gick jag ut med alexandra en sväng vi gick och köpte godis o satte oss o drog mission i krokslätts torg. sen kom Ida och Emelie per o compani så satt vi där och tjatade lite. Skojsit skojsit..

Kom hem nu och ska titta på OC tills jag blir trött igen. Har inte ätit idag så de blir antingen att skita i de eller om orken vinner så går jag upp och äter lite av mammas spaghetti me köttfärsås =) mmmmuuummmsiii..

Så nu ska sjuklingen här sätta på OC och njuta :) Jag har faktiskt rätten att skämma bort mig nu OCH i det ingår att tycka en snutta synd om sig själv *hihi*
Älskar dig Alexandra
Älskar dig Martina
Älskar dig Jennifer

Ha de bra, Alexandra!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?