#52 - long time no seen

2008-04-29, 20:15:38 / Kategori:

wow! Nu va de ännu en gång längesen jag skrev sen sist. blir lika förvånad varje gång *hähähä*
the thing is att jag har haft väldigt fullt upp med att inte göra någonting alls. Fast de har varit jätte fint väder så ute har jag varit de vill jag lova. Har varit ute som aldrig förr, men jag måste trots allt njuta innan solen försvinner bakom moln, man vet ju aldrig imon kan de börja snöa här i mölndal (peppar peppar ta i trä, och tur som jag har är min säng gjord av trä. nu lät de där en aning obehagligt, men låt mig då tala om att jag har den skönaste sängen i världen för den är.......inget mindre än en dubbelsäng!

Jag klarade mitt prov också, samhäll. De gillar vi verkligen!
Engelska nationella är fullt igång, igår uppsats skrivning och idag muntligt. Så gott som avklarat!
Nu har jag bara min eviga väntan på matte nationella, min mardröm och faktiskt ironiskt nog de provet som varje år är ett OCH de enda (observera att jag aldrig skulle erkänna själv att jag inte klarar av matematik A) beviset på att jag inte har kapacitet till att bli varken ekonom eller någonting alls här i livet. d'oh!

vilka fasoner!!!!!

"Jag älskar att gå till skolan när jag fått indraget studiebidrag" ja men ta mitt studiebidrag, för ALL JÄVLA DEL, för jag lider nog inte av de i en hel månad framöver. men tur som lilla jag har är att jag börjat jobba igen och nästa månad när jag inte får studiebidraget då får jag lön istället och den sitter så mkt bättre än ett skruttit bidrag som jag inte ens behöver............... *auch*

okej okej okej ska inte sitta här och stämpla mig själv som mölndals största moralkärring på 50+.
vädret har varit strålande ett bra tag nu och de gör oss alla glada som aldrig förr.


Imon är de valborg och då smäller de ska jag säga. Vad som än händer så ska jag ha riktigt roligt vill jag lova. Ska med jocke till systemet imorgon och kasta iväg pengar på en och annan cider, åka hem och kyla ner dom hela dagen för att sen röra mig med en hel massa människor mot staden.


och nu säger jag hej då blogg, för jag ska göra mig i ordning för att snart anländer kusin vitamin med hennes vitamin charlie och vi ska ha roligt! Och sen ska jag möta min älskade häst alexandra o jag ska rida på hennes rygg hela vägen upp till homam tillsammans för att grilla en stund ute i de goda. Resten av mitt mini-lov måste jag tyvärr jobba så bäst att jag njuter nu.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?