#78 - galenskap

2008-12-09, 22:06:07 / Kategori:
Jag börjar bli galen här framför denna datorn i mitt vardsgrum!! Som jag nämt för er ska jag resa iväg till Gran Canaria med killen i 1 vecka. Vi hade tänkt åka den 17e men det är inte möjligt längre eftersom det knasa sig lite på jobbet för honom så han kan inte ta ledigt innan den 19e osv osv.. så nu ska vi åka den 1a januari istället, problemet är att det finns i stort sett inga biljetter från göteborg till gran canaria den 1a. Dom som finns ligger på 9000kr per person. Så vi kommer antagligen få åka från Sundsvall eller Jönköping. ÅHHH!!! Jag blir galen.....

men fan va jag längtar..! :))
En hel vecka i sol och bad & sena kvällar ute på restauranger och klubbar.
Det allra bästa är att de flesta hotellen som vi tittat på är 4-5 stjärnigt och hurrrr glassiga som helst.


Idag kom älsklingen hem till mig en stund och väckte mig när jag låg och sov efter jobbet.
Vi låg i mitt vardagsrum å skrattade ett tag sen åkte han hem för en stund sen. =(
Nu ska jag spela lite spel på facebook (Har inget bättre för mig) sen ska jag plugga en stund på körkorts teorin.
Har fått bonniers trafikskola 2008 till datorn och det är RIKTIGT bra, rekommenderar verklligen det till alla som vill läsa teorin på ett rolig & bra sätt. Det är hur effektivt som helst, jag har lärt mig 4 kapitel på 2 dagar.


Ha de super bra, alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?