#77 - trött och måndag...

2008-12-08, 17:38:29 / Kategori:

Varför är måndagar alltid = pain?
Jag hatar måndagar, och jag vet inte om det beror på att jag börjar 8 och slutar 5, eller om de beror på att....det helt enkelt är måndag! Netto ringde idag och fråga om jag kunde komma in och jobba i biskop, men såklart så måste jag stanna i en börda till kl 5, den bördan kallas fässbergsgymnasiet.

Inga roliga människor förutom martina var i skolan idag (förutom thai & malin såklart). Hade världens tråkigaste skoldag. Är på världens tråkigaste humör, och funderar på att bara äta och sen gå och lägga mig. Ska äta vegetarisk pizza, fastän att jag hatar grönsaker. Men IKEA's pizza är för jävla god!

I helgen gjorde jag faktiskt ingenting speciellt alls. Var hemma och hos min pojkvän hela helgen. På lördagen gick vi och la oss runt 5-halv 6 tiden och de i sin tur ledde till att vi vaknade kl 4 på dagen på söndan. Men skönt var det!!!
På lördan firade vi Tara (mohammads storasyster) som fyllde 22 år, de bjöds på jätte god chokladtårta & dricka. Vi satt i timmar med hans systrar och pratade om allt mellan himmel och jord.


Nu ska jag äta och sen lägga mig en stund.
Smell ya later, alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?