#14 - lov lov lov LOVE!

2008-02-12, 01:32:25 / Kategori:
******** just nu

äntligen har vi lov nu.. de behövdes verkligen i mitt liv, började mitt lov i ett lååångt sovpass. Frugan alex sov över här inatt och skulle upp och jobba så hon gick hem vid 1 och tvinga mig vakna och följa henne till dörren, men en halvtimme senare låg jag återigen deckad i min säng och jag vaknade inte förräns vid 9 tiden. Nu ligger jag här och har vänt på mitt dygn, (way to go alexandra), jag lyckas alltid göra de, varenda lov.. men men


******** Utbildning

har kommit i underfund med vad jag vill bli för några dagar sedan.. och att jag kommer att klara det också med mina betyg nu =D Kollade igenom mina betyg och nuvarande omdömen och trodde det gick dåligt för mig i skolan men de va inte riktigt så illa.
har 1 ig som jag inte vet vad jag ska ta mig till med, natur B. (orkar jag läsa upp?)
har 2 g som jag ska läsa upp till nästa år, samhäll A & historia A.
har resten VG och 6 st. MVG.

Så att nästa vinter ska jag skicka ansökan till borås högskola, dataekonom. thats it =) en 3 år lång utbildning inom ekonomi med inriktning data/IT. Däremot ska jag lägga till 2 år på min utbildning för att ta master examen, dvs en utökning av utbildningen som ger mig större chanser mot bättre jobb längre fram. Men i och med att jag ska plugga i borås i 5 år så har jag också kommit i underfund med att jag då måste flytta dit. Så sommaren 2009 blir min sista sommar i göteborg på 5 år, om jag nu bestämmer mig för att komma tillbaka när jag läst klart, eller om jag flyttar utomlands efter att jag blivit färdigutbildad dataekonom(?)


******** Jobbet

har lite att tänka på, men börjar känna att det är dax för mig att börja fundera lite och ha några dörrar öppna åtminstone. jobbar på för fullt också, och pluggar samtidigt, så de blir en del att göra. men har klarat av de i 1½ år nu som ja varit anställd. Ska säga upp mig om nån månad från netto, nu när jag har ett nytt jobb på g =) Cubus.


******** Pakten & dansen

Jag och alexandra har gått med i en egen pakt. HUR taggat som helst!! me denna pakten kommer vi klara oss igenom skola, jobb, dansen, kärlek och all skit hur lätt som helst =D Ja juste jag fick för mig en jättebra idé för nån vecka sen att vi tjejer skulle starta vår egen dansgrupp, så vi har från och med nästa vecka en egen dansgrupp, and im the leader (mohaha)


******** just nu?

ska gå utåt en liten stund och med mig tar jag min lilla syster som fortfarande inte somnat, hon får skylla sig själv att hon är vaken såhär sent, KIRA. Känner att jag behöver ta mig en promenad =D  jätte behagligt. Sen ska jag komma hem och försöka somna hur svårt de än blir, men jag ska verkligen försöka att inte vända på mitt dygn, för de är inte alltför trevligt när skolan börjar igen.

ha de super bra =)
Alexandra
image106



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?