#15 - vårkänslor

2008-02-12, 18:24:27 / Kategori:

Okej, vårkänslor kankse jag inte ska kalla det, men har endå börjat få dom dära känslorna som kryper fram den tiden på året då solen börjar krypa fram, fast samtidigt är det kyligt ute. love it! hmm, vill börja med att gratta mohammed för att han äntligen klarade att ta körkortet! GRATTIS =D <3 Om nån förtjänar körkort så är de du efter allt du gjort. Så nu sitter stackarn på ett tåg som har suttit på de närmaste 2 timmarna, ett tåg som var 1 timma försenat på köpet.


anyway, har varit ute med alexandra idag och pratat lite, planerat inför dansen osv. Vi åkte till kållered och tittade lite i affärerna och försökte hitta en sladd som man kan koppla in i Ipoden till stereon, men hittade ingen. Fanns massa kablar framför ögonen på oss men vi hittade den ändå inte, fanns den inte där eller är vi bara väldigt otekniska(?). skulle tippa på att den fanns där hela tiden, men utan tålamod kommer man inte långt. Vi vände oss istället mot CD skivorna för att köpa skivor och bränna ner musik för att ha till dansen istället, men det fanns bara 20 pack, och de va inte direkt de vi letade efter.


efter min och alex pakt så känns allting så mycke lättare, eller är de kanske vädret som fått mig att känna mig MYCKE gladare? allting glider på, är med mina älskade tjejer och bara skrattar mig igenom dagarna, och jag måste säga de att mina dagar springer förbi mig. Jobbar några dagar och går skolan, men har lyckats ta tag i skolan också som började falla med en förvånande hög frånvaro, but no more! =D På fredag har vi vår första träning i aktivitetens danslokal, och jag har börjat få saker o ting igång med planering inför koreografi, musik osv.. allting är som de ska och jag kan inte få bort leendet från mina läppar.


Förra året såg jag fram emot alla hjärtans dag eftersom Top model hade premiär då, men detta året har top model premiär imorgon den 13e och DET har jag verkligen sett fram emot(!!) Älskar tyra banks hon är bara för snygg.
Sen har vi Alla hjärtans dag som kommer igen, en överskattad dag(precis som julafton och speciellt nyår), där de idag bara går ut på att affärer ska marknadsföra kärleksartiklar för att få sålt så mycket som möjligt. Kolla bara på Netto, "kärlekskalsonger" med olika tryck på baksidan, seriousely? Netto, ni säljer livsmedel!!! vet inte varför dom fått för sig att dom är Elgiganten(på hög nivå)/Åhlens på senare tid. Men men, till er kärleksmänniskor som ska fira denna härliga dag önskar jag trots all my despise en bra dag. Min alla hjärtans dag? kommer bli skön med massa godis, film och kanske blir jag utfrågad av någon av mina frugor på date(?) Har iallafall en chans, och de är alexandra, som är lika eländig som mig, min andra halva martina har tur iår med sin prince charming Lauok. Ni kan ju gå på date och låtsas att ni kommer vara tillsammans föralltid, ni passar endå inte. hahaha. skämt dock..


Har börjat kolla på Gossip girl, åh vad jag älskar det! Tack och lov finns de en hel säsong ute och kanske mera(?). One tree hill kollar jag på varje onsdag, och Andra Avenyn kollar jag på varje söndag. Heroes väntar jag fortfarande på i desperat önskan om att de släpps snart! Prison break börjar bli lite uttjatat men de ligger ett avsnitt och väntar på mig just nu, så därför börjar jag nu runda av mitt bloggskrivande =)


Tillbaks imorgon med mera att skriva om. älskar min blogg ( v )
Ha de super bra, för de har jag! och ännu en gång GRATTIS hamma till körkortet ( v )
Alexandra


image110



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?