#16 - alla hjärtans dag

2008-02-14, 14:15:41 / Kategori:

åååå vad skönt att vakna helt av mig själv och titta ut genom fönstret o se solen skina. älskar det mer och mer för varje dag o de gör mig gladare o gladare för varje dag =) Missade Top Model premiären igår eftersom jag jobbade till 9 på kvällen.. =( Men de gör ingenting, kan ladda ner det istället och unna mig en top model kväll imorgon eller nåt. Idag är de då alla hjärtans dag o det är kanske anledningen till att jag känner mig extra glad(?) va de än är som får mig att känna såhär så är de iallafall nåt bra.

Va ska man göra idag då? Jag ligger och väntar på min käraste alex, så ska vi åka iväg till lerum och bada som tidigare nämt.. om vi har tur idag och jolene är på de bästa bad-humöret så får vi med oss henne också, vi är där tills de stänger kl 9 och så åker vi och äter, sen hem och sova antagligen. Vi är lagom deprimerande för omvärlden skulle jag tro idag haha, men vad ska vi annars ta oss till?

Igår låg jag helt upprörd och kunde inte sluta tänka på vad som hände i One tree hill avsnittet. Jag kan inte släppa det, och de enda jag längtar tills nu är nästa onsdag då nästa avsnitt kommer. Försökte komma över de genom att slå på ett gossip girl avsnitt men de stillade inte mina känslor, verkligen inte, de blev bara värre.


Nu kom alex =D Seee you
Ha en bra alla hjärtans dag-dag, eller hur de nu ska vara.
Alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?