#17 - Min stackars alexandra!!

2008-02-15, 16:34:50 / Kategori:

Hade världens härligaste dag igår, som planerat åkte vi till lerum och ja, jolle var på bra humör så hon följde med oss med ett leende på läpparna =D Så vi åkte dit och badade till halv 9 tiden då vi åkte hem igen. Vi hade jätte skojit i Lerum, vi fick några utskällningar av badvakterna för vi hoppa så mycke, så vi blev hur trötta som helst, så halva tiden satt vi bara i bubbelpoolen eller inne i relaxcentret och trodde att vi va utomlands, vi bastade en stund som ett avslappnat avslut. Väl framme träffade vi shvan och jocke en stund sen åkte vi vidare till balltorp för att vara med martina som var på dejt med lauok, men efter några timmar kom hon och vi va i alexandras hus och titta på film. Hon har nämligen flyttat till ett eget litet hus, en liten stuga. där låg vi och titta på film och pratade om allt möjligt. Plötsligt fick alex för sig att hon mådde jätte dåligt och la sig ner för att sova. Jolle åkte hem vid 12 tiden och jag och martina skulle sova där. Vi låg o pratade, och vid 3 tiden vill alex gå till de stora huset för att sova där, hon går ut och vi ligger kvar så hör vi ett duns. sen hör vi att någon spyr där ute, stackars alex =( Hon slog i huvet och svimmade så när vi kommer utspringandes ligger hon där avsvimmad så vi drar upp henne så hon fick sitta rätt upp. =( tyckte så synd om min lilla älskling.. vi la henne i stora huset o hämtade hink och vatten till henne, bäddade ner henne i sängen så somnade hon igen, och bra frugor som vi är gick vi tillbaks till lillstugan och torkade o städade upp efter henne.


Idag mådde vi alla dåligt haha, men tror bara de är inbillning från allas sida, iallafall från min sida de är jag nästan säker på. Jag tänker inte bli magsjuk, verkligen inte! så idag är de fredag och våran dans skulle börjat idag, men eftersom 4 av 9 pers är borta/sjuka så har vi bara planering idag. Äsh, de blev inte som vi tänkt oss, men men...


Kom hem nyss efter en låååång och jobbig natt, och ska verkligen ta mig en lång dusch. Sen ska jag laga lite mat, är helt ensam hemma hela natten =( gillar inte detta. och nu är de inte långt kvar tills dom reser iväg till Barcelona, hur ska jag då klara mig en hel vecka själv =(. Äsh, idag känner jag mig inte glad, känner mig sjuk...



Menmen, de blev en bra dag för oss alla igår, mindre bra för alexandra i slutet kanske... krya på dig älskling! men för guds skull håll dig långt borta från mig hahah =) nu ska jag in i duschen medans Top Model avsnittet laddas ner som jag missade i onsdags. Sen bär de iväg till aktiviteten med älsklingarna.

Ha en super bra fredag,
Alexandra





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?