#18 - ingen dålig huvudvärk

2008-02-16, 03:14:09 / Kategori:

och tillbaks igen några timmar senare, jaa de blev en hel del dans, två timmar non stop faktiskt. och de gick verkligen bättre än väntat, hade mest räknat med en del planering men nej ingen planering alls blev det, bara bara bara dans. vi använde oss av min dans som jag jobbat på ett tag och de satt lagom härligt att se lite fler än mig dansa den. är vi tillräckligt bra på de vi gör om ett tag så kommer vi uppträda en eller två gånger för att testa på någonting nytt =) efter dansen fick jag nog världens hemskaste huvudvärk, och jag är inte den typen som får huvudvärk, får de aldrig. Så jag gick runt och trodde att mitt huvud skulle explodera vilken sekund som helst, och bara va helt tyst för varje ord jag sa gjorde ont. Vi åkte hem till emelie och på bussen hade min huvudvärk gått över till nåt ännu hemskare, vilket nästan gjorde att jag svimmade av. Skulle behövt de just då o bara få slippa huvudvärken i några sekunder men så fort jag kom ut från bussen o fick frisk luft kände jag mig bättre. Hade inte heller ätit någonting på hela dagen så vi gick hem till emelie och åt några mackor. Sen skulle vi vidare till jolene men jag och min huvudvärk valde att inte gå dit, så jag tog bussen till mölndal och träffade min osjuka kompis alexandra. Vi tog oss en sväng förbi cafe skåne och köpte mat, de behövde vi.. sen hem till hennes tomma lägenhet och satt och pratade tills mina föräldrar fick komma och hämta mig vid halv 2. Och den negern hade inte en enda värktablett, de va de värsta!

hmm, är de bara jag, eller tjatar jag väldigt mycke om min huvudvärk? gillar inte de här..
de gör alldeles för ont.. nu ska jag fortsätta min film natt och slå på någon bra film. om inte, så kommer jag somna vilken sekund som helst, bara denna huvudvärken går över(!!!!!!!!!!!!) i am not up for this...

Ja! Jag har förresten tejpat för min webcam, för att lindra min hemska hemska paranoia, att en äcklig gubbe sitter o spionerar dag in och dag ut. jag är inte dum i huvet, jag tänker bara logiskt. =) och höjdpunkten av dagen är sååå värd att nämna, vi startade första träningen idag med dansen, och vi har lyckats skaffa oss 2 fans redan, hahah två små flickor som krävde att få autograf och stog 2 timmar o tittade på oss och försökte hänga med, och nästa fredag är dom tillbaks igen, de skulle dom fråga sin mamma om dom fick. guullligt!

För en kort sekund kunde jag faktiskt koppla bort min huvudvärk, ush nu är den tillbaks igen.. ska hämta ett stort glas vatten och en hel burk me panodil, jag tänker inte ha denna huvudvärken mera! och jag ska aldrig mer skriva om den i min blogg heller, de blev ett jävla tjat. gud va jobbigt. Nu är de film-time hos los rieras. iallafall hos las alexandras, tillbaks imorgon =)

Ha en super bra natt
Alexandra, hon me huvudvärken.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?