#20 - pull it together

2008-02-19, 02:33:22 / Kategori:
Idag har jag mått dåligt, huvudvärk och helt nere bara. vet inte varför de kom just idag men de va inte alls roligt. Ångest för att jag missade 2 lektioner imorse? Ja och ingen svag sådan.. lagom frustrerande. Men idag va sista dagen i mitt liv att skolka sådär, de ingår i min och alex pakt, so thats how its gon' be. Har inte gjort någonting idag, tråkat och deppat, ja, de är precis de jag gjort hela dagen.. vaknade 11 och kom till skolan halv 1. Hem från skolan, åka o kolla en grej med bilen min, hem igen och må dåligt. Va kan de vara? De värsta är nog att känna sig nere utan att veta varför.

Hmm, på fredag åker mamma och pappa till Barcelona =( Hur ska jag klara mig i nästan en vecka här hemma i denna stora lägenheten. Kommer ju vara något rädd om nätterna, men jag har alltid kira kvar.. kira, hon som jag va otrogen mot i mina drömmar igår, drömde att jag skaffa en chihuahua som hette Daisy.

Fint väder idag, verkligen.. fast för första gången på senare tid som jag varit så glad över de fina vädret, så blev jag inte glad ett dugg över de. visst lite uppiggande kanske de va att komma ut i stark sol och nästan känna att man vill ta av sig jackan, eller tänka den där extra tanken att jag kanske borde tagit på mig den andra jackan. härligt va de, sure, men någonting tynger mig fortfarande, och jag kan inte komma på va de är.. Alexandra fick komma hem till mig efter jobbet för att hjälpa mig lista ut va de va.. men vi lyckades inte, däremot så lyckades hon som vanligt få mig på andra tankar, fram tills de att hon åkte hem.

Saknar dig, martina, min sjukling, jag hoppas att du blir bättre snart.. i annat fall kommer jag hem till dig så får vi sjunga " You give me fever, in the morning, fever all through the night " skit bra blir de säkert. Nu slutar jag skriva för dagen (natten?) och ska slå på en film, finns ingenting bättre att göra en måndag natt som denna.

Gillar inte att vara ledsen =(
Alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?