#21 - riktigt illa!

2008-02-20, 17:32:21 / Kategori:

va kvar igår från kl 2 till kl 6 för att kunna komma vidare på dansen. vi har träning på fredag, men vi hade inget att gå på, så för att få någon ordning tänkte jag att jag stannar en stund efter skolan och sätter en koreografi som vi kan fortsätta med. De blev lite längre än tänkt, kom inte hem förrän halv 7 på kvällen, rakt in i duschen och va så trött att jag somnade i sängen med en handduk runt mig och en runt håret. vaknade inte förrän 10 tiden tror jag, när alexandra väckte mig. hon ringde o ringde tills jag vaknade. Så vi gick ut en stund och pratade bort tiden, kom hem igen vid halv 12 och åt lite mat, en frukt och la mig ner o titta på gossip girl.

Idag när jag vaknar, har jag aldrig mått värre, har aldrig haft så ont i min kropp, och har aldrig haft så svårt att röra mig. kom knappt upp ur sängen, sträckt varenda muskel i armarna och nacken, tillome ryggen. Tack och lov har jag mina ben kvar så jag kan gå iallafall. Missade första lektionen för de va helt omöjligt att göra någonting snabbt. Allt jag gjorde varenda rörelse fick jag göra i slow motion haha. Senare mot dagen började musklerna mjukna upp lite, slutade kl 11 och åkte hem. Laddade ner mitt älskade one tree hill som kommer varje onsdag, och efter det somnade jag och vaknade för en halvtimma sen. Då va jag tillbaks till den smärtan, fast den va lite värre denna gången. Har träning på fredag och hur f*n ska jag kunna lära ut en dans om jag inte ens kan röra mig... hoppas på att detta går över, eller så får jag bara ta smällen på fredag och mjukna upp, lära ut, och komma hem o ha en förstörd kropp i några dagar.

Vi har fått en ny medlem =) Annis, välkommen, you officially been pimped.
Martina, Alexandra, Jolene, Sanne, Sanaz, Emelie, Annis - You all been officially pimped =D


Måste medge att jag inte är deppig längre, fastän de va fult väder idag. Tror jag kom på precis va de va som fick mig att va nere och nu har jag tagit itu med de, eller börjat iallafall. Men de är bara jag som vet va de är =) Och de, gör de ännu lättare för mig.. hmm, fult väder va de ja, va händer me sverige? Ena dagen är de sol andra dagen regnar de, make up your mind!

Väntar på att någon levande människa ska gå in genom min dörr för jag har varit ensam hemma enda sen 7 på morgonen, och fortfarande ingen hemma, bara jag och Kira, som by the way vägrar gå ut med mig. Försöker hitta pengar här hemma men de finns bara massa små pengar som gör ingen nytta. Vill gå och köpa godis för att få i mig lite socker, måste plugga och för att plugga måste jag ha energi. Dessutom finns de inget bättre än att plugga med en påse godis breve sig. De va år och dar sen jag unnade mig godis, så de förtjänar jag faktiskt.

Nu ska jag hämta en apelsin och slå på gossip girl som jag laddat ner nu =) sen får jag se hur länge mina föräldrar väljer att överge mig men när dom kommer hem ska jag gå och köpa godis, sen plugga ihjäl mig till provet imorgon. Får jag tid över ska jag komma på ett tränings schema som vi ska ha till dansen. För övrigt har jag lärt mig en stor läxa idag, att aldrig mer hoppa över stretchingen efter träning. Så antagligen ska jag komma på ett långt och obligatoriskt stretch-schema också.

Ha de super bra,
xoxo. Alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?