#23 - tired of running

2008-02-21, 15:46:38 / Kategori:

Skola, skola, skola...
Hade prov för en timma sen ungefär.. de gick faktiskt jättebra, de behövdes i historia. pluggade stenhårt idag hela dagen fram tills provet va, så mitt minne va fresh och allting bara flöt på =) får se om ett tag hur de gick.. ibland kan de kännas att de gick bra, fastän resultatet säger nåt helt annat.

Somnade 5 inatt, vaknade 8 imorse. har aldrig varit så trött kändes de som, kunde knappt gå upp ur sängen men mamma bad mig gå till hennes data o kolla en grej så jag va tvungen... pappa körde mig till skolan tack och lov för de, annars hade jag kommit sent. Om 4 veckor har vi påsklov, och 10 veckor efter de har ännu ett år av skolan sprungit förbi mig, och då har jag bara ett år kvar =) Och om ett och ett halvt år flyttar jag till Borås om gud vill, de är va jag har planerat iallafall, de blir 4 år att plugga i borås högskola direkt efter studenten är tagen. Önskar mer än allt att de kunde vara imorgon, vill inget hellre än att flytta från mölndal, och göteborg. är så trött på allt som har med de här stället att göra. och minst sagt trött på vissa personer också, väldigt trött menar jag då.

loose the attitude, you aint all that.

De blev inget godis för min del igår, så ska gå och köpa de snart och kolla på top model och gossip girl, träna på en del koreografier, komma på stretch-schema, tränings-schema, och försöka mjuka upp min nacke som fortfarande gör ont, fast de har ändå blivit mycket bättre.

Kan lägga till ett välkomnande till:
Isabelle och Ida, som blev medlemmar i dansen idag efter en tids tänkande,
PIMPED =D

nu är gruppen full, med 10 medlemmar, im proud! de blir en del nästa träning, bara 4 av tjejerna som va på träningen sist, 5 av de resterande har inte varit med och kan inte någonting ur dansen, och plus på det så finns en lång fortsättning att lära ut till 9 tjejer. Så jag vill se 9 ansikten i salen kl 7 på fredag and not a second later, vi har mycke att ta igen!


för tillfället finns inget mer intressant jag kan skriva om. Sorry to dissapoint you readers, men jag kanske återkommer senare med mera bloggande, sånt ni tydligen älskar att läsa * hihi *
xoxo, alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?