#25 - dans dans dans

2008-02-22, 23:00:51 / Kategori:

Kom hem från dansen för en halvtimma sen. Idag va de 100% ännu en gång, alla gav allt och ingen slutade förräns kvart över 9. är riktigt glad över gruppen och hur alla presterar allt för att få till de. Och vi får till de. Dom nya tjejerna klarade sig jättebra, trots att dom fick lära in hela förra veckans koreografi + denna veckans. Älskar fredagar mer än allt annat, först dans 13.15 - 15.15 och stanna kvar en extra timma, för att sen hem och ladda inför träningen med gruppen 19.00-21.00 =) Fredagar = DANS.

Så nu ligger jag här, ny duschad och totally exhausted. Väntar på att alexandra ska ringa mig så jag har någon att prata med iallafall innan jag somnar för dagen. Ska ladda ner nån bra film snart och säkert somna till den. En sak är säker, jag ska be mamma om en massage. Min kropp är överansträngd och de värker på varenda ställe. Mina fötter, ben, armar, nacke, rygg och till och med min mage!

Ligger och myser med min bebis Kira, hon sover lite halvt, får känslan av att hon spejjar på mig ibland, va jag gör på datan. På tal om Kira(!!!) Har blivit allergisk mot någonting, men jag vet inte vad. Vissa som har hört va som hänt me mig säger att de låter som hundallergi, andra säger damm allergi (?) ööö? does that even exist?) Nyser vi inte alla när vi är på ett dammigt ställe? är vi inte alla på sätt o vis "allergiska" mot damm? vem tål damm? Och dessutom är mitt hem inte dammigt, tvärtom.. Men anyway, har jag blivit allergisk mot min vovve så vet jag inte va jag ska ta mig till, får leva med ögon som svider och rinner livet ut för jag tänker aldrig bli av med henne för lite allergi. Så jag får åka till läkaren nästa vecka o ta lite tester o förhoppningsvis så är jag inte allergisk mot hundar, eller rättare sagt, så är jag inte allergisk mot någonting =)

Har inte så mycke mer att skriva just nu, men jag får återkomma om någonting dyker upp =)
Ha en super bra fredag
xoxo, Alexandra, hon med den döda kroppen.


Es mas facil llegar al sol que a tu corazon, me muero por ti, viviendo sin ti.
Y no aguanto me duele tanto estar sin ti.
Rayando el sol



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?