#26 - lonely girl

2008-02-26, 23:52:37 / Kategori:

jaa jag har varit lonely girl sen i lördags.. gillar de inte alls och ska aldrig bo själv som en ensam varg. gillar inte att inte ha min mamma i samma land som mig. min mamma är min bästaste vän, hur ska hon kunna åka ifrån mig bara sådär? Jag klarar mig faktiskt inte så bra utan henne. Jävla barcelona som snor mina föräldrar..! menmen, sitter o pratar med frugan alexandra på msn, o den andra frugan har jag ingen aning om var hon tog vägen nyss, men ska ringa henne snart.

hmm, vet inte va jag ska skriva, är hur trött som helst verkligen. så jag ska nog ladda ner några top model avsnitt o somna till de. Och titta klart sista avsnittet av andra avenyn ska jag också göra.

Skriver mer imorgon när jag har mer energi =)
ha de super bra, alexandra

Everything im not, makes me everything i am.

image221

       flaws and all



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?