#27 - still lonely

2008-02-28, 01:05:23 / Kategori:
.
Äsh... när mamma och pappa väl kommer hem åker pappa till stockholm och mamma börjar jobba natt så de blir himlans ensamt här hemma. Som tur är kom alex idag o ska sova här hihi i love u honni. Nu ligger hon breve mig och klagar för att hon vill gå ut och röka, äckel. Men men, va ska jag säga...

Kom hem från skolan, slutade kl 11 som vanligt på onsdagar, hem o ladda ner one tree hill som kommer varje söndag och kolla 3 avsnitt på top model och somnade riktigt gott i några timmar. Sen vakna jag vid 6 tiden av att mamma skulle åka iväg o jobba..

JUST HAPPEND
HAHAHAHAHA alexandra hade somnat så jag satt bara o kollade på henne o tänkte på hur ful hon ser ut när hon sover den juden, så jag skrek till allt va jag hade o kasta mig på henne HAHAHAHAHAHA har aldrig sätt henne bli så rädd hon hoppade upp i sängen, hahaha vilket skratt vi fick oss. Nää, nu börjar hon klaga igen på att hon vill röka, jag skulle inte ha väckt henne.... hmmm.... " ja vill gå o rökaaaaa...alle.............hur orkar du skriva blogg.................alle.......e du klar snart..............jude?............ kan du gå me mig till balkongen...............alleeeeeee.........orka skriva............" hahaha orka va vän me dig ens alexandra? De enda du gör i mitt liv är att göra mig olycklig. Dina torra skämt gör mig deprimerad, dina blickar gör mig rädd.




Kille me blogg? finns bara ett ord, BÖG.

Martina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH alex den lilla negern HAHAHAHAHAHAHAA



2008-02-28, 23:39:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?