#57 - sommarnätter, de bästa jag vet

2008-07-06, 03:55:20 / Kategori:
klockan är nu lite över halv 4 och jag kom hem för exakt en timma och 25 minuter. shorts och linne, de är va jag hade på mig då, mitt i natten och jag måste erkänna att jag inte frös för fem öre. hur skönt är inte de då? you tell me.

en hel dag på liseberg och flera timmar av socialt umgänge med mina älskade vänner senare så ligger jag i min säng och skriver i min gamla blogg. mer än ett år senare, för min blogg är ett och ett halvt år gammal till er som inte visste de :) har knappt hunnit skriva (som vanligt) men nu har jag faktiskt flera gånger pratat om att jag ska skriva snart och just idag kändes de som ett blogg-moment i ett liv som mitt. Funderar på ett köpa mig en hand dator som inte är större än en liten bok, som jag kan ha med mig precis överallt i handväskan och när som helst klicka fram min blogg och komma igång lite mer.  de skulle vara trevligt för min del iallafall.

dagens dagar springer förbi mig och jag har en glad nyhet! JAG har börjat gymma varje vardag, jag har världens bästa gym-schema och mina rutiner börjar sätta sig ganska bra, elr väldigt bra om jag får säga de själv. Så min vardag bidrar med en till två timmars gym om dagen på fabulous Sport Life =P kvällen bär de utåt, fräsh och belåten och jag måste få skryta om mitt liv litegranna just idag, för jag känner att de aldrig varit bättre. Umgås, umgås och återigen umgås. Skrattar mig genom dagarna med underbara vänner (mer eller mindre dock)

Har ännu en glad nyhet! Min lilla 6 åriga kusin anlände till sverige med min mormor i hand för tre dagar sen och de piggar upp min tillvaro ännu mer vill jag lova.

Imorgon ska jag pallra mig iväg till el giganten och köpa Singstar till playstation, för att förbereda mig väl till fredagen som komma skall: Grillkväll at Kani&John's. Då är de Rosa Pantern-drinkar och Aquatini samt Xider och god grill som gäller för våran del, då passar inget bättre än ett gäng glada prickar som är taggade på karaoke. Så 600:- går imorgon till att se om någon har talang nog att bli en singstar på fredag! Keep warming up folks =) 

Idag körde vi parlamentet at Tara's haha och de va nog kvällens höjdpunkt, skrattat så mkt har jag inte gjort på hela dagen, not even at liseberg. Vissa var mer eller mindre bra vilket faktiskt förvånade mig glatt. Imorgon dyker bilderna upp på facebook vill jag lova om jag uppfattat facebook hysterin rätt!

Igår dök de upp en diskussion runt bordet at Tara's om vem som skulle dricka cola zero till filmen som väntade och vem som icke skulle. Alltså löd de mera såhär " Vem är kossa och vill ha vanlig cola? Vem är duktig och ska ha Cola Zero? " Den enda som drack zero var Sara (?). Jag kunde då bara tänka på en sak...

Dagens i-Landsproblem? Vem dricker cola zero och vem vill ha vanlig cola.
Samtidigt som vi läste i aftonbladet idag om en coca cola flaska som blev köpt för 12 mille.
tummen upp guys!

Dagens alexandra-problem? It bothers me att jag döpte inlägget till sommarnätter och hade min romans till värmen nyss längst upp i mitt inlägg, jätte glad över vädret och inte mer än 20 minuter senare ligger jag kvar i min säng o hör stora regndroppar ösa ner från fönstret. Happily ever after...? wouldn't think so..
antar att jag borde tatt i trä när jag skrev om vädret.

Ha de super regnigt
xoxo
alexandra




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?