#59 - sweet day

2008-07-14, 15:09:23 / Kategori:


ahhhhhhh... sitter och bloggar nu en halvtimma efter att jag vaknat upp. Är så avslappnad och relaxed så de känns som att inget i hela världen kan sänka mig just nu. härlig känsla :) Ska hoppa in i duschen snabbt för att sen fixa till mig någrolunda o åka iväg till min moster och leka med min lilla kusin ett tag, han ringde imorse och ville att jag skulle komma och leka med honom och att jag inte skulle glömma att jag lovade att hämta honom kl 5 prick.

Sen på kvällen bär de möjligtvis av mot ullevi för att se gothia invigningen som komma skall ikväll. Förra året var det roligt iallafall så får väl se om de blir roligt iår igen.


Igår va vi på bio =D Jag och mina älskade tjejer. Vi såg en bra film - enligt mig iallafall. " Everybody loves Many Lane " en skräckfilm som jag personligen tyckte va riktigt bra men dom andra tyckte att de va en av dom sämsta dom nånsin sätt. De va iallafall riktigt skoj med en tjejkväll ute på stan. Senare på kvällen kom jag hem o ringde mina två bodyguards hihi som fick komma och träffa mig kl 12 ungefär och vi åkte in till stan vid 1 tiden för att gå på ett mission haha. Sen bar de hem och så somnade vi alla gott hemma hos mig.

Vill påpeka också att vädret igår va jätte fint! Synd att de inte höll i sig, men de kommer =)
och en sak till vill jag påpeka (eller påminna) - snart är de inte långt kvar tills vi hela gänget ska till spanien!!!! =D WOHHHOOO!!

Nu väntar duschen, PUSS o KRAM ses på stan
alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?