#55 - sommar!

2008-06-01, 23:59:09 / Kategori:

Nu har sommaren verkligen kommit. 1 juni är det idag och från och med denna dagen räknar jag att sommaren är här. Jag har nog aldrig njutit så mycke av livet som jag gjort de senaste veckorna =) Har jobbat en del denna månaden känner jag, men de kommerva så värt när lönen kommer =) runt 9 - 10 tusen riksdaler rakt in i mitt konto =D Igår va de lördag och jag hade en av dom roligaste dagarna på länge =D Lördagar är bäst de kommer jag alltid säga. I fredags hade jag också riktigt roligt och till och med idag på söndag. Söndagar brukar vara tråkiga i ett liv som mitt men fan inte denna, de måste bero på att sommaren började idag. Ute med mina älskade vänner martina emelie jolene och sen på kvällen dök shvan jocke mohammed kastri kewan upp =)

I onsdags va jag i liseberg ÅÅÅÅÅ de va så roligt trots att jag är höjdrädd. De började med tårar och skrik men sen blev de lite bättre. Slutade kvällen me att åka höjdskräcken. bara namnet säger en hel del. Jag mådde sämst och jag kommer aldrig mer åka den, ALDRIG mer.

Imorgon börjar allra sista skolveckan och sen är de inte skola mer på 2 månader fan va härligt =D Jobba halva månaden sen sticker jag till gran canaria. Helt själv i 8 timmar på ett avlångt flygplan ska jag sitta å de känns inte allt för trevligt. Därför ska jag köpa mig en ipod touch så jag kan kolla på serier o filmer hela vägen dit =D tiden kommer springa iväg, 10 avsnitt one tree hill å så vips som de är så kommer jag va framme. I augusti kommer de va martinas tur att sitta o lida för hon kommer och hälsar på i 2 veckor och då jävlar säger jag bara =) Nån gång där emellan (eller tillsammans med martina) kommer shvan mohammed jocke (och tamina?) att hälsa på också!! De kommer va riktigt roligt å jag ser verkligen fram emot det hur mycke som helst =D fest fest fest fest fest fest.

Så om tre veckor och några dagar säger jag bara BYEEEEEEEEEE till sverige och alla människor som bosatt sig i detta land för jag sticker för gott! (om de ändå vore så bra.....) vi ses i slutet av augusti gott folk jaaa tack..!

Fredag är vi lediga så alltså imorgon, tisdag, onsdag och torsdag är mina sista dagar som andraårs elev på fässbergsgymnasiet. och sen är de bara å räkna ner dagarna innan jag tar studenten min =) Ska bli gööööööött. Sen bär de av till borås högskola direkt å om 5 år är jag utbildad dataekonom, tro fan de!


Nu är jag alldeles för glad så jag ska ta o ringa min älskade
och sen ska jag sätta mig på min balkong me en filt runt mig
en stor kopp varm choklad i ena handen o min telefon i andra.

image231image232image233

Tack å hej
xoxo alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?