#56 - antingen för lite eller för mycke

2008-06-30, 03:06:01 / Kategori:

igår natt när jag somnade runt 1 tiden, hade jag inte sovit på 40 timmar ganska precis...väldigt precis. Och idag vaknade jag inte förräns klockan 7 någon gång. Nu ligger jag här klockan är om fem minuter 3 på natten och jag är inte trött för fem öre. Va ska man göra då? Varit inne på facebook en timma utan att märka de själv, för jag brukar inte kunna sitta inne så länge på facebook. Har aldrig förstått mig på facebook förrän förra veckan. Facebook is the shit =D de märkte jag inte förräns jag gick in efter att ha fryst mitt konto och alla notiser ploppade upp på skärmen. Massa vänner och en hel massa foton att kolla på. Sen kom jag igång med Sarah Liberté också och de gör faktiskt hela grejen med facebook så mycke intressantare.

Igår hjälpte vi till familjen Bahaddin att flytta till ny lägenhet. De va hur kul som helst. Shvan Jocke Martina Sarah Kani Tara Mohammad John Peter Lauok Rorro + aftonbladet&bilaga (less fun) hjälptes åt att flytta och inreda den nya lägenheten och ta farväl av de stora fina huset på labackavägen 28b. Fast lägenheten va väldigt fin måste jag erkänna =) Efter flytten fick vi alla som kompensation för de hårda jobbet ris o kyckling. Sen åkte vi till kviberg snabbt och sen tillbaks hem. Sen åkte vissa ner till systemet för att köpa alkohol till kvällen som väntade. Den efterlängtade afterwork kvällen!

Jag och martina åkte hem för att träffas senare på kvällen hos emelie som också hade fest. Sorry babe att jag va så otaggad, men de blir lätt så efter att ha fått 0 timmars sömn på 2 dagar. Jag har lärt mig en läxa iallafall: SOV!

Nu ska jag titta på nån härlig film och försöka somna in till det =D Imorgon är de måndag, och på onsdag kommer min mormor och min älskade lilla kusin till sverige för att vara kvar i 3 veckor mer elr mindre. Ser fram emot de som fan, så nu ska jag verkligen försöka somna så att dagarna går snabbare...iallaflal denna dagen. Imorgon är en ny dag som jag inte planerar att sova bort. Ska gymma kl 4 och efter det så hamnar jag vart jag hamnar, de vet man aldrig med mig.


Ha de super bra =D
xoxo
alexandra




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?