#29 - lördagen över

2008-03-02, 02:26:22 / Kategori:


och då va lördagen slut. Den dagen som vi alla längtat till =) Sanne hade tjejmiddag idag, eller va ska man kalla de? fest lutade de mer åt mot kvällen. Fast jag är fortfarande nykteristen o dricker inte längre, dom drog vidare till ferdinand alla stog på listan, men jag orkade inte de, så de blev icke så för min del =) Vi fick alla träffa sara för första gången (för dom flesta av oss iaf) och jag måste bara säga de att de va riktigt längesen och jag kan inte komma ihåg sist jag träffade en så skön o underbart rolig människa. Hon fick oss att skratta hela kvällen haha, och förhoppningsvis så ska hon med mig och gänget till sunny beach(!!!) de vore faktiskt höjdpunkten av hela resan o ha henne där. Hon är kort o gott en heelt galet galen skön kurdisk brud =D

Kom hem för en liten stund sen o de är riktigt kallt, har krypt ner under täcket o ska kolla på en film eller nåt.
Denna dagen va helt underbar, så glad som jag är nu tänker jag lägga mig ner och somna o drömma söta drömmar, och tänker vakna upp lika glad för imon är de söndag och jag ska INTE jobba =) så jag ska göra de bästa av min dag, trots att söndagar suger. (kan de bero på att jag jobbat söndagar i ett halvår o att DE suger?)

Varje dag som går ska jag göra oförglömlig, de lyckades jag o alex med i fredags när vi målade om hennes lillstuga. Jag har då aldrig vart så grym på att måla väggar som jag va i fredags. De gick riktigt bra tills färgen tog slut, men de löste sig alex körde bara till coop så köpte vi ny färg så körde hon tillbaks, de gick hur bra som helst. MEn när vi väl kom hem igen va kl halv 6 o vi va hungriga o träningen skulle börja kl 7 så vi hann inte måla mer. Dessutom va vi lagom trötta.     Och idag lyckades jag göra min dag oförglömlig genom en hel del (bland annat sannes fest) och imorgon ska jag lyckas också. but what can it be? de får vi se imorgon =) jag önskar en speciell sak, men kan bara hoppas =) Nu ska jag titta på film och somna till de om jag kan.. är ju ganska trött..


there's a certain line you just dont cross and you crossed it.
I walk away from it all, before i let it go any ferther..
i spent to much energy on it, honestly im exhausted.


Ha de super bra o sov jätte sött
xoxo, Alexandra




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?