#30 - frugan min

2008-03-02, 18:47:47 / Kategori:

sitter hemma hos min one and only wife alexandra =) bakis som hon vaknade upp med en sanaz vid sin sida ville dom till jungfru för att äta. Så alexandra väckte mig halv 12 tiden, och nån timma senare gick vi o åt. Jag va inte ens hungrig men jag joinade dom för att inte känna mig så ensam, och dom tryckte i sig maten fastän dom mådde sämre när dom åt. Jaa men så går de när man dricker som svin till 6 på morronen hahah.

Sanaz åkte hem o jag o alex gick hem till henne för att bara ta de lugnt. Vi har pratat om minnen o gamla gamla tider när allting va perfekt :) Vi kollade igenom hennes gamla data där hade hon alla gamla låtar o bilder som man inte hört/sett på flera år. Snacka om att nostalgi känslan kröp fram riktigt mycket. O vi garva åt alla saker vi gjort o sagt o alla år som vi vart vänner. Älskar dig alex min fru me älgskorna hahaha <3

Sitter o funderar på om jag ska börja gymma igen med martina o emelie, fast de finns bara en sak som hindrar mig... eller några saker rättare sagt.. jag dansar 7 timmar i veckan + att jag jobbar + att jag måste tänka på skolan 100% nu innan skolavslutningen. Så att gymma o trötta ut mig ännu mer vet jag inte om de kan vara så smart just nu... men måste ju göra frugan martina lite sällskap nu när hon äntligen fått sitt gym kort som hon tjatat om så länge.. får tänka på de lite till o se hur de blir. men OM jag börjar så ska du veta att de är för din skull Martina =D


Nu ska jag hjälpa alex o städa lite i sin lägenhet för hon har vart ensam hemma i en hel vecka o ni vill inte ens se hur de ser ut här, believe me... så ska hjälpa till så de går snabbare o sen ska vi ut o skratta lite mer åt sköna minnen vi har tsm =)

btw, Sommaren är här snart (!!) va bara tvungen o tillägga de, älskar denna känslan som kommer fram denna tiden av året. Vårkänslor på hög nivå and im lovin it! allting känns så friskt o härligt, o varje vår känns som en ny start för mig and i dont know why. Men hur som helst så älskar jag denna känslan. Återgår till städningen, om jag har någonting intressant att lägga till senare eller inatt så återkommer jag, ska ta me mig min data hem som har legat här i tre dagar (depresioner), så nu blir de mkt lättare för mig, o mamma kan ta tillbaks sin data =) Nää, nu börjar jag tjata igen... ska städa!!!

Smell you later aligater after a while crocodile
xoxo, Alexandra - personlig städerska åt alex.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?