#31 - oh nej!

2008-03-03, 02:52:49 / Kategori:
är fortfarande vaken, och inte alls trött.. jag gillar inte de här, jag ska upp om 4 timmar och jag ligger klarvaken i sängen o snackar me folk. Kankse borde tvinga mig själv att somna snart, men de kommer endå inte gå. Hade jätte mysigt idag med min sjuka fru alexandra, som har gått o blivit sjuk ännu en gång. Precis när hon blivit frisk så blir hon sjuk. Hon har varit krasslig i ett halvår nu nästan. Alltid lite förkyld eller alltid någonting. Stackare! Men de kan bero på att du jobbar ihjäl dig fastän du är sjuk, och att du dricker när du är sjuk också, och att du röker som en skorsten. De klart att du får ont i halsen då frugan... skärpning på den fronten tack!

Imorgon är de skola.. hmm, börjar kvart över 8 på morgonen, historia. FAN! De finns inget jag gillar mindre än historia =( och jag ligger så efter i historian på grund av att jag verkligen inte tycker om de.. vet inte hur jag ska lyckas me det dumma ämnet.. men men =) Godkänt borde jag iallafall klara av att få och får jag de så nöjer jag mig, bara jag blir av med det! Iallafall över sommarlovet. Sååå... på tal om sommarlov... jag va inne o kolla på biljetter till spanien, till er som inte vet om de ska jag till spanien i två veckor och jag har lyckats få med mig min fruga Martina! =D Vi åker den 6e augusti och kommer hem den 20e, vi missar dom två första skoldagarna men de ska inte vara något större problem =) Så jag åker första daganrna på sommarlovet till sunny beach och sen åker jag dom sista dagarna på sommarlovet till spanien. O de kommer inte ens va tråkit o börja skolan för då kommer martina gå i fässberg med lilla mig (ÄNTLIGEN) är så glad att hon ska byta till vår skola, de kommer bli såå roligt sista år med frugan där. Så glad jag blir när hon kommer på besök, o nu ska jag få ha henne där varenda dag!! wwwwwiiiiiiiiie =)

ska försöka gå o sova nu, och bara hoppas på att det ska funka. annars vet jag inte va jag ska ta mig till.
PS. jag tror att jag har hittat min soulmate idag =D jag är skit glad!

Sov så sött allihopa!
xoxo, Alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?