# 32 - trött som aldrig förr

2008-03-07, 22:55:15 / Kategori:

Ohh.. kom hem precis. De va nog ett riktigt bra tag sen jag va såhär trött som jag är nu. Va o tränade efter skolan en stund för att öva på sista koreografin till dansen vi håller på me i gruppen. Slipade lite på de, o de gick bra, någorlunda iallafall tyckte jag, men va inte helt säker på hur de skulle gå sen på träningen. Gick hem till alexandra vid halv 6 tiden. Sen vid kvart i 7 va de bara dags o röra sig mot dansen igen för att träna me tjejerna. Carro gick me i gruppen idag efter en lång efterlängtan hihi =D och trots att hon inte kunde nånting överhuvudtaget från dansen så lyckades hon sätta den mot slutet av dagen, skit duktig! Så de va bara o försöka lära dom den sista biten av dansen och mot alla mina förväntningar så gick de såååå bra att jag inte kunde ungdå att bli riktigt stolt över alla =) Äntligen har vi nu gjort klart hela dansen, på bara 3 veckor. =) denna träningen va så bra o precis såhär ska vi fortsätta. Däremot så blev jag extremt trött av den så jag o frugan alexandra tog oss en sväng till cafe skåne för att hon ville äta. Sen va de bara o åka hemåt o ta en dusch.


Nu ska jag slå på en rad avsnitt Greys anatomy (ännu en av alla mina serier jag börjat kolla på) och antagligen kommer jag somna innan jag hinner märka de själv. På tal om alla mina serier, börjar bli riktigt arg över strejken i USA, va händer me världen??? jag måste väl kunna se på mina serier utan att de ska va stopp varannan månad? Snart är alla one tree hill avsnitten slut, va ska jag då ta mig till? Då har jag bara andra avenyn kvar att kolla på. Och därför kollar jag nu på greys, i väntan på att heroes, desperate housewives, gossip girl och prison break ska börja igen... =( men men... har klagat en hel del i min blogg på allt dettta me serierna... bloggen är mitt offer för tillfället. skriver av mig lite sort of...

Nej nu blev de för långt, nu sparar jag här innan jag kommer igång med en hel livshistoria. imon blir de vila o ta de lilla lugna med frugan alex och martina om hon nu vill dela lite utav sin dyrbara tid med oss =) och alex är skyldig mig en låååång massage o den ska jag banneme få! Nu ska jag låta min kropp vila sig för imon kommer jag inte kunna röra mig.

Ha de super bra =)
xoxo, Alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?