# 33 - trött ja, men såå trött?

2008-03-08, 17:58:51 / Kategori:


Oj då.. vaknade halv 5 idag. Visste att ja va trött men trodde verkligen inte att jag va såå trött. Har bara legat o lyssnat på musik o tog mig en låång dusch efter att ja vaknat. Somnade 1 igår tror jag (?) och vaknade halv 5. Har nog aldrig sovit så mkt innan. Och de skevaste av allt va mina tusen miljoner drömmar som jag drömde. Jag skulle kunna berätta om minst 10 olika drömmar som jag drömde. sånna konstiga drömmar också... skit obehagligt.

Nu har jag bestämt mig =) ska börja gymma nästa vecka. Mitt enda problem e att martina emelie o per gymmar på dagen o jag tycker inte om de.. så de blir väl till att gymma själv på kvällarna =) men men, strunt samma. Så då dansar jag 8 timmar i veckan och gymma 5 dagar i veckan.

Väntar på att frugan ska sluta jobbet så jag kan ha någon att umgås med, känner mig isolerad från världen här i mitt rum. Så just därför ska jag gå o köpa lite godis så jag har nånting att göra. sen bär de bara hemmåt för o invänta alexandras svar. Får väl återkomma ikväll eller nått, jag har ingenting alls att skriva om just nu.

Ha de super bra
xoxo, Alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?