# 34 - söndag booooring

2008-03-09, 20:35:56 / Kategori:


Okej de har varit ett tag som jag faktiskt klagat över att söndagar är tråkiga just för att jag jobbat söndagar innan. Men nu så kan jag säga med riktigt stort leende på läpparna att jag aldrig mer kommer behöva sätta min fot i Netto för att jobba åt dom. Jag har nämligen sagt upp mig nu. For better or worse, men jag tål inte att bli trampad på mer. Och till er som skulle kunna tänka er att jobba där någonsin, har jag bara en sak att säga, DONT! Varför ska jag jobba där? för att sitta i en kassa timmar i sträck, få ont i ryggen o varenda muskel i kroppen? för att inte kunna röra sig bort från kassan förutom när din 15 minuter "långa" rast är dags? eller för att bli baktalad av chefen? inte konstigt att anställda på netto kommer in lika snabbt som dom själva drar sig ur.

Har mina pengar till sommar resorna som väntas komma. and my destinations are sunny beach 1 vecka (juni) och så i augusti gran canaria med martina i 2 veckor. där emellan blir de några helger i stockholm med tjejerna och förhoppningsvis en och annan långhelgsresa till frankrike elr italien (?) priserna ligger så otroligt lågt så varför inte?

Sitter här nu med en godis påse och bara frossar en ovanligt långtråkig söndag kväll. Väntar på att andra avenyn avsnitten ska komma upp på svt's hemsida så jag kan ha någonting att göra iallafall =) sen bär de bara av mot en lång och härlig skönhetssömn så jag vaknar upp pigg och redo för en härlig frilufsdag. Imon gäller pingis för min del, endast för att de går snabbt och smidigt. Jag möter en person, förlorar jag (vilket jag kommer göra) så får jag åka hem. Men hem blir de inte för min del, måste till dansstudion och slipa på lite koreografi till fredagsträningen. Efter det ska jag ta mig till gymmet och gymma så jag är trött när jag kommer hem så jag bara behöver ta en dusch och decka efteråt.

Om en vecka har vi påsklov =D wwwwiiiiiiiie
Nej nu har andra avenyn släppts, smell you later.
puss o kram, alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?