# 35 - ooops

2008-03-10, 16:31:51 / Kategori:

gick inte på min frilufsdag idag.. valde att stanna kvar i sängen istället till kl 12 =) fixade mig och åkte till mölndal för att ta ut pengar och träffa min älskade martina en stund innan hon skulle iväg till skolan. Kom hem åkte med mamma o åt lite god mat och sen tog vi oss friheten att shoppa loss och umgås =) Kom precis hem och ska alldeles strax åka till aktiviteten för att träna lite dans i min ensamhet.

Nope, har ingen tid alls att sitta här och skriva, så de får bli mer till kvällen förhoppningsvis =) Kan hända att jag skriver något från mobilen om jag har tråkit på vägen hem. smell you later!!!

Dance like nobody's watching
Sing like nobody's hearing
and love like you've never been hurt



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?