# 36 - mumsigt

2008-03-12, 16:15:13 / Kategori:
Gick på vägen hem och tänkte på en sak, ånger..
hur mycke ångrar du någonting som du gjort..om du inte bevisar det? aa, så kan man tänka. Men är de verkligen värt det? ett misstag kan krossa dig, men bara om du låter dig krossas av det, eller? ska du visa din ånger när du gjort ett misstag, om du sårat någon som du håller kär? eller ska du inte visa någonting? Jag vet inte, alla gör väl på sitt egna vis när dom gör något fel, men så som jag ser på saken.. så spelar de nog ingen roll om du bevisar att du ångrar dig. "men de kanske blir bättre då"... .. men misstaget är redan gjort, vare sig du ångrar dig eller inte, vare sig du bevisar de eller inte. Tiden läker alla sår, o då menar jag verkligen alla..... let it go, and time will mend..

"lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta"... ingen har sagt att de är lätt, men de är väl därför de kallas för en gåta? Gåtor är svåra som fan o lista ut, och inte minst svåra att förstå... "lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta"... Aaa, jag antar att de är en gåta vi aldrig slutar lära oss av.


Sitter här hemma och skriver av tråkighet. Är ensam hemma som vanligt (?) och känner lukten av pannkakor komma in mot datarummet. mmmm =) mums.. springer fram och tillbaks till och från köket hela tiden så att blogga just nu är inte de enklaste. Idag är de onsdag ja och vi älskar denna dagen. Varför? För att one tree hill kommer på onsdagar! (och så slutar jag skolan kl 11)

Igår kunde jag inte skriva desvärre, och inte heller förrigår. men de har inte hänt någonting ändå sen sist så ingenting ni missat =) Igår fixade jag mina naglar hela dagen, och jag måste säga att dom blev riktigt snygga. så nu är de bara till o flasha me mina flasshiga naglar =) jaa sen vid 11 tiden va de bara o åka hem till frugan alex för att sova över där. trevligt va de....ytterst trevligt. Vi titta på greys hela natten lång. vaknade upp idag halv 8 för att ha engelska skrivning halv 9, de gick super bra. såå, hittils idag har allting gått super bra för mig och hoppas att INGET (eller ingen?) förstör min dag eller mitt goda humör.

Fick också hem alla mina papper från borås högskola idag =D juuupppiiii..
vill också lägga till en sista sak, jag har nu ca. 100 läsare om dagen!!

Pannkakorna väntar =)
puss o kram, alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?