#43 - shoppa shoppa!

2008-03-20, 21:10:46 / Kategori:

Kom precis hem från en lång härlig shopping stund med mor min! Lämnade också in mitt CV i Zara o fick mig en prat stund med chefen o han verkade fakitskt positiv till att jag ville börja jobba där. Hoppas att dom hör av sig *hålla tummarna*. Om inte, så bär det av till Cubus 100% inom en väldigt snar framtid. Får 3000 kr i lön denna månaden och det är lika med depressioner. Men duktig som jag är så har jag faktiskt lyckats spara 2000 kr av min förra lön så nu när all money is gone så har jag 2000 kr i mitt hemliga ställe som jag kan nyttja! Och de bästa av allt är, att lönen kommer om 5 dagar. I cant wait to spend it ALL on nothing!! (or clothes) .

Anyway, köpte tre par jeans ( 2 st från Zara och ett par diesel jeans ) och 2 st ur läckra tröjor också från Zara och Mango. 1 linne från MQ och sen tog min hunger över mina shopping besvär, så de bar av mot mc donalds och proppade i mig chicken nuggets & co. Ur gott! Sen åkte jag med mamsi till IKEA för att köpa doftande ljus, ååh va goda! nästan så att man får lust att äta upp dom.


Och allt detta, varför? JO för att idag va sista dagen, för nu har vi kommit till den dagen alla längtat till, det efterlängtade påsklovet! Alla ska dricka o ha sig idag, och ännu en dag sitter jag hemma och bara tar de lungt med min beloved familj. Frugan alex är på fest hos sanaz, och den andra frugan martina är spårlöst försvunnen......iallafall för tillfället.

Imorgon, fredag, va händer då? De får vi väl se.. säkert någonting roligt. Kanske röka vattenpipa med mina flickvänner? Jaa de lät roligt! De blir ju ingen dans träning imorgon eftersom de är långfredag och aktiviteten är stängd. Till helgen har jag bara EN stor önskning.............. att få ett STORT påskägg med jätte mycke godis i. från alla! Från martina, alex, tia, pappa, mamma, kira, jenni, dani å hela hela hela världen! De är min önskning.

Nu ska jag gå och ringa upp min kära vän martina, sen ska jag kolla hur läget är me alexandra som lovade mig att va nykterist idag men gud vet bara hur de går för henne därför är de bäst att kolla upp de. och sen ska jag ladda hem någon bra film och kanske åka o köpa vetemjöl som är slut, så att mamma kan laga den kakan hon lovat att laga enda sen igår =( Igår åkte vi till åby netto för att köpa kakao, margarin o allt som behövdes, när vi kommer hem märker vi till vår allra största förvåning att mjölet är slut. Jag tror inte att någon förstår hur de kändes. Så nu jävlar, ska jag gå o köpa vetemjöl. men först! make my calls!

image224image225

puss o kram
xoxo alexandra!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?