#44 - martina goes blond

2008-03-22, 03:43:18 / Kategori:

Idag har varit en tuff dag i våra liv, iallafall i mitt och martinas liv. och delvis min mammas liv också. Jag skulle idag färga hennes hår, från mörk brunt till blont.... riktigt blont. Och ja, jag gjorde det...nästan. Låt mig säga de såhär då, att de kunde blivit mycke värre. keep the optimistic side up! glaset är halvfullt, INTE halvtomt.

Annars har jag haft en lika lugn fredag som varje fredag som sprungit förbi mitt liv. bara dricka energi dricka och äta lite godis. legat och kollat på greys anatomy hela dagen, kvällen och nu natten. mitt liv, de är verkligen roligt, HEHE! nee men någon vattenpipa blev de iallafall inte för oss, glömde helt av att jag skulle färga martinas hår.

Klockan är faktiskt halv 4 på morgonen, har inte så mycke att skriva om så sent på dygnet. och desutom har jag inte gjort någonting intressant alls idag, förutom att förstöra min väns liv o färga hennes vackra hår. därför lägger jag ner här o fortsätter titta på mina eviga avsnitt av greys.

image227image228
BARA ERKÄNN att hon är 10000000 gånger flashigare hetare sexigare snyggare sötare vackrare NU? =D


sov dax - puss o kram
xoxo alexandra

Anonym GirL

Sååå Snyyyyggg blevvv hooon va :$



2008-03-24, 17:16:00



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?