#45 - bara lördag

2008-03-22, 17:10:53 / Kategori:

Åh vad händer? de känns som att vi haft lov i flera dagar och ändå är de bara lördag, lovet har inte ens börjat än. Hur skönt som helst, dagarna går långsamt i de snabba. Undrar varför de går långsamt? Antingen för att jag har inte har kul (tiden går fort när man har roligt) eller så är de bara för att.... öö jag vet inte(?) känns de lika långsamt för er som de gör för mig? Antar att de inte gör de, men jag gillar de. och jag har inte tråkit!

Lördag idag då va ska man hitta på? Vet en hel del men inte bestämt mig riktigt än, men hemma ska jag inte vara. Känner mig som en testkanin för hur länge man kan hålla inne en ungdom i 17 års åldern utan att hon får psykiska skador. and im not up to this!

Jag får panik. PANIK!!!!!!!!!!! min mobil har inte funkat på över en vecka nu och pappa försökte göra faktum att han glömde betala min räkning bättre genom att ge mig ett skruttet comviq knock-out kontant kort som inte ens FUNGERAR. det fungerar ibland, om du verkligen har tur. Men 99.9% av fallen du försöker ringa mig så slösar du pengar. och 99.9999% av fallen du försöker smsa mig så kommer aldrig mina sms fram, och beroende på om du har comviq kompis eller inte, så slösar du pengar där med. Min pappa har betalat räkningen för några dagar sen men trots att han fixat de så aktiverar dom jävla idioterna inte mitt abonnemang! JÄVLA IDIOTER. tror inte att det går att ringa dom idag lördag, men ska göra ett försök och dom ska se på fan vilken utskällning jag kommer ge dom. Nu har jag tröttnat. dålig service, otrevlig personal och nåt så otroligt DÅLIG sändning alltid, inte fan bara i skogen. om de inte vore för att comviq KOMPIS (observera att jag endast syftar på kompis) va så billigt så skulle jag bojkottat comviq i helhet för längesen, sämst är ni! och om de inte vore för att telia hade skyhöga priser så skulle jag gått över till den ljusa sidan, lätt. Telia borde satsa på telia homie. lol..


snacka om att jag lyckades få mig själv på ruggit dåligt humör. ska nog ta och ringa nu till comviq, sen beroende på hur de samtalet gick så återkommer jag. annars återkommer jag säkerligen ikväll eller inatt.

Jag har min dag planerad för entertainment and so it shall be! kanske vattenpipa idag efter mc donalds besöket? Låter bra, om de är en idiotsäker plan vet jag inte riktigt, me tanke på att jag kommer vara me alexandra o martina.

and now i shall make my call, excuse me.
alexandra.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?