#46 - påsk och snö?

2008-03-24, 17:30:12 / Kategori:

April om en vecka och de är nog första gången på flera år som de snöar i sverige... I APRIL! Förra året denna veckan va de sommar och sol och ja, jag ljuger inte. Då va vi hos jocke hela påskveckan och festade, dagarna efter minns jag själv hur solen lyste genom fönstrena o vi gick ut o la oss på ett tak o solade o skrattade. Ska vi gå ut o lägga oss i ett tak idag så skulle ju vi få allvarliga köldskador. Fick goda förhoppningar om att sommarn snart va framme för nåra veckor sen när de va så varmt och skönt ute, men de gick ju åt skogen. Växthuseffekten, klimatförändringar.


Igår va de påskdagen och jag tillbringade dagen med min underbara familj, åt riktigt god mat till gott vin och roade oss. min mormors moster och min mammas kusin kom också på besök, de va lång tid sen sist så de va kul att träffa dom igen. tycker om påsken :) fast jag brukar klä ut mig till påskkärrring och gå o plinga på dörrar egentligen, men de går ju inte längre jag är ju stor nu(?). Hur skulle de se ut?  Aja, de blev iallafall en bra kväll med familjen trots att påsken inte blev så solig och färgglad som vi alla är vana vid. ~ Senare på kvällen åkte jag hem till alexandra som som vanligt va ensam hemma. Vi kollade på secret agent 2 och andra avenyn. TREVLIGT! Sen höll hon på att somna vid 1 tiden och tiden var inne för mig att åka hem.


Idag är de premiär för So you think you can dance =D Andrea kanske kommer vara me och just därför ska vi hem allihopa till mig för att kolla på det. Jag jolene martina alexandra andrea edwin isabelle ida. Mys Mys Mys! Äta massa poccon o godis och bara skratta kvällen ut med mina älskade tjejer.


Grattis till basne som fyller 18 år idag!
nu är du också stor (F) hurra hurra hurraaa!



image229
Spanien 2002 - bästa tiderna!

Martina

HAHAHAHAH sicka hetingar ni va!!!!



2008-03-25, 19:03:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?