# 67 - Kylan kryper fram

2008-11-05, 21:22:50 / Kategori:


Kom precis hem med mina kamrater och pojkvän Mohammad Shvan Jocke. Kallast dagen ute idag känns de som, jag vet inte om det beror på mig - att jag är alldeles för trött och fryser ännu mer pga av de. Eller om de är så att de faktiskt är ruggigt kallt i vårt kära göteborg en kväll som denna. 3 grader celsius visar min mätare som vi haft i 20 år nu, så hur mycket man kan lita på den vet jag inte, men ändå! Det är tydligen snöstorm i många delar av sverige, men snön kommer fan inte till göteborg, nejnej...vi får bara kylan. Ska det vara så kallt som det är just nu, så kan de lika gärna snöa rejält. Ska de vara kallt överhuvudtaget så ska det snöa, annars är det helt enkelt inte värt det.

Idag fick jag en väldigt bra nyhet :) Jag var hur glad som helst hela dagen och de va längesen jag blev såå lättad!
Och jag vet att man säger inte A utan att säga B, men just nu så gör jag faktiskt de :)

Jag kom hem efter att ha varit med martina, och lagade världens godaste mat! Sedan gick jag och la mig för att titta på tv, så ringde min älskling mig och bad mig komma ner så åkte vi hem till honom :) Vi somnade i 2 timmar och sen ringde jocke och shvan och tvingade ut oss, nu sitter vi alla hos mig och skrattar och har oss. Och jag vet, det kan verka en aning osocialt av mig att sitta och blogga, men så blev det :)

Imorgon ska jag ha mitt nationella svenska prov, muntligt! Och jag tror det kommer att gå bra, trots att jag inte har förberett mig särskilt bra. Men det gör jag inte ofta när jag ska ha muntliga redovisningar. Skall iallafall prata om våld :))

Nej, nu tar jag och avslutar mina rader :))
ha en super härlig kväll.
alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?