#68 - Ny design!!

2008-11-06, 23:31:36 / Kategori:

Hej alla!! Idag har jag suttit i hela 4 timmar och tittat på när joakim (www.jockeferm.blogg.se) har fixat min blogg. Som ni kan se så är den hur fläässhi som helst och jag har aldrig gillat min blogg så mycket som jag gillar den nu! Tack sååå mycket min trogna kamrat Joakim Ferm! Han fixade bloggen, jag sa till honom hur jag ville ha den, vilka färger och typsnitt osv jag ville ha. Såhär blev då resultatet! Är suuuper nöjd..!

Shvan kom hit efter jobbet och bara va en lajv som vanligt, och vi tittade också på Debatt samtidigt som vi fixade med min blogg. Det skapades en egen debatt i mitt lilla rum mellan mig shvan och joakim. Det hela slutade med att jag blev kallad ett och annat av shvan lajven, men det förvånar mig inte längre. De är helt enkelt den relationen vi delar, att kalla varandra elaka saker, men innerst inne så vet vi att det inte är illa menat! :)

Höjdpunkten idag var för min del att jag faktiskt jobbat stenhårt på min film-idé. Till er som inte vet om detta, så håller jag nu på med en film som jag ska göra i multimedia, men jag tar i med hårdhandskarna och tar de till en annan nivå än vad som förväntas, och jag hoppas och förväntar mig ett bra betyg. Satt i 2 timmar under multumedia lektionen och skrev om handling, huvudroller resp. statister, bakgrundsmusik och ja...hela filmen i stort sätt. Det enda som saknas riktigt nu är manus som alla mina skådespelare ska läsa på och kunna utantill :)) Filmningen sätter igång om 2-3 veckor om inte tidigare och jag längtar såå mycket! Kan inte avslöja någonting, varken vilka som skall medverka i filmen eller vad den skall handla om, det är sekretess belagt. Jag kallar mitt produktionsbolag för Ale Production AB. Blir filmen bra och lyckad så finns det en stor chans att den hamnar på youtube ett tag, endast för att kunna lägga upp den i min blogg i någon vecka. Men det är inte aktuellt ännu :))


saknar min älskling..
nu ska jag sova och drömma om honom.
TMD
<3

återkommer imorgon högst sannolikt !! :))
Puss å kram, alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?