#71 - Skolan dödar mig

2008-11-12, 22:42:47 / Kategori:

Denna och förra veckan har varit extremt jobbigt, massa prov och massa inlämningar. Religion, geografi, svenska nationella proven. Nationella va inte speciellt jobbigt, mest bara att prata på inför klassen om ett ämne man valt. De fanns vissa texter som man fick välja texter ur och en av texterna var om fördomar som folk har om kvinnor med slöja här i sverige. De gick super bra på talet och idag hade vi skriftliga då valde jag att skriva om våld. De gick också super bra så jag inväntar resultatet och hoppas på att få bra betyg på det.

Sitter just nu för tillfället och äter vindruvor och tittar på one tree hill bloopers. Riktigt kul å se hur dom gör bort sig hela tiden :) har allmänt tråkigt, men jag har haft en underbart härlig dag :)

Först skrev jag klart mitt svenska nationella och var med tjejerna en stund efteråt, så kom min älskade pojkvän och hämta mig i mölndal så åkte vi till Maxi för att köpa mat så vi kunde åka hem o laga middag. Ingen av oss hade ätit på hela dagen och vi var ur hungriga. Vi köpte massa gott och åkte hem sen till mig för att äta. Min älskade far är bortrest och mor min kommer hem sent på kvällarna för att hon går högskolan i Skövde så de tar henne ett tag att komma hem tyvärr. Efter maten låg vi och skratta och prata om allt möjligt och sen slog vi på tvn och somnade till vänner. Vi sov i 4 timmar och mamma väckte oss till slut så vi gick upp och åt kladdkaka med grädde tillsammans med mamma, och sen åkte älsklingen. Så nu sitter jag här i min ensamhet och de enda jag har kvar är mina vindruvor som står vid min sida och finns där för mig när jag behöver dom.

Men imorgon så ska han sova hos mig och jag sitter o funderar på vad vi ska göra av våran kväll, någonting kul måste vi absolut hitta på. Nu ska jag slå på senaste avsnittet av gossip girl som jag somnade till igår och titta på de. Efteråt kom jag på att jag skall finslipa ett arbete som ska vara inlämnat imorron.

Ha dee goott
Alexandra




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?