#75 - inget i livet är gratis

2008-11-20, 16:03:40 / Kategori:

Ingenting är gratis, och allting är så jävla dyrt!! Kollar på olika tryckeri företag för att hitta ett där man kan trycka broschyrer billigt, jag behöver de till mitt projektarbete men fan va allting är dyrt alltså. 250 broschyrer för 3000 kr kostar det ungefär överallt. Jag blir galen!

Anyway, idag kom alla mina grejer som jag beställt hem till projektarbetet. ca. 30 planscher som jag skall sätta upp i skolans alla väggar. Och några böcker om rattfylleri och även 40 st små planscher som jag skall dela ut där man ser i statistik hur mycket alkohol svenska folket får i sig. Ska hämta allting ikväll och imorgon sätter jag igång för att försöka få gjort så mycke som möjligt. Vill fixa detta med broschyrerna så fort som möjligt och hitta ett bra företag som kan trycka dom för max 1500 kr. Jag ska inte ha så många broschyrer iallafall så det ska nog inte vara helt omöjligt :))

Idag vaknade jag sent och de va verkligen skönt måste jag säga. Jag somnade inte förräns kl 3 inatt och speciellt inte när jag hade en snarkandes pojkvän bredvid mig. Låg uppe och spelade ett jätte roligt spel som jag hittade på www.spela.se det hette "Jane's Hotel - Family heroe" och de va verkligen super roligt, fast däremot så fick man installera "deluxe" spelet på datorn för att det som fanns där var bara ett demo. Deluxe spelet var riktigt roligt men man fick bara spela 1 timma för att testa på, sen fick man köpa de om man ville fortsätta spela för 250 kr.

Igår var en trevlig dag, jag gick förbi cinco och tittade in och blev glatt överraskad när jag såg min trogna vän martina stå i kassan där inne. Så jag gick in och pratade med henne en stund för hon hade tråkigt. Efter ett tag kom hennes arbetskamrat och eftersom jag stog där och prata me henne så sa hon att hon lika gärna kunde gå hem för att de inte fanns någonting att göra. Så vi lunkade mot mölndal centrum och stötte på sege som bad mig köpa cigg åt honom så vi gick upp mot pressbyrån och där stog ingen mer än jocke! Så vi åkte hem till mig vi 3 och åt mat och drack julmust, sen åkte vi till Mölndal för att möta upp alexandra och shvan. Vi snackade och skrattade en liten stund så va shvan och jocke tvungna att gå. Då va de bara gamla UC kvar och vi gick en promenad med alexandras vovve. Sen efter ett tag åkte jag och martina med 755an. Hon skulle hem och jag skulle åka och vara med min älskade pojkvän. Väl hemma hos han så satte vi på tv.n och efter ett tag ringde jocke och shvan och fråga om vi ville umgås, och självklart så ville vi de =) Så dom kom hem till mohammeds residence och vi hade riktigt roligt hela kvällen. Vi spelade Mario Party i stort sätt hela kvällen, och pratade om Marianne Yvonne Af-walén den andre. Senare vid 11 tiden kom mohammeds syster hem och vi satt och pratade me henne ett tag, sen bar det hemåt. Mohammed åkte hem med mig och väl hemma låg vi och spelade poker ett tag innan han somnade och jag låg kvar och spelade spel!

Så, där fick ni veta en hel dag in ales life :))
Nu ska jag slå på en film och titta på.

You know you love me, xoxo ale girl!! (A)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?