#76 - skön helg

2008-11-24, 01:09:11 / Kategori:
Sitter just nu och äter mackor och ett glas oboy och tittar på olika musikvideor på Youtube. Har fastnat för en speciellt låt: Lil Wayne ft Bobby Valentino - Mrs Officer . SKIT bra! :)) Och har också fastnat för Akon ft Lil wayne - Im so paid. Den är också riktigt bra. Helgen är slut och skolan börjar igen imorgon för min del. Har haft en jävligt skön vecka nu under projektveckan måste jag säga. Har jobbat en del me projektet men har haft mina lååånga sovmornar och mina lååånga kvällar och nätter. Nu börjar skolan igen och de finns inget mer å göra för min del förutom att sköta skolan nu när en termin snart gått, och jag måste säga att den gått riktigt fort. Om 1 månad exakt har vi det efterlängtade jullovet, alltså bara 15 skoldagar!!!! Och för min del är det bara 13 skoldagar eftersom att jag åker till Gran Canaria med pojkvännen!! ååhhhh dessa dagar kommer springa förbi mig. Måste bara hålla måttet med alla läxor och prov som komma skall.

Denna veckan börjar vi också gymma, vi ska va stekheta tills vi reser. Tänker inte gå runt på stranden och se ut som en säl *skratt* Nej, inte riktigt så illa är det. Men ska ändå träna och jobba och fixa skolan till 100% fram tills vi reser. På tal om jobb, imorgon natt ramlar lönen in på mitt konto och tyvärr så kommer jag inte leva särskilt bra denna månaden för alla pengar ska till resan. TYVÄRR säger jag bara, för de kommer bli ett helvete för min del. Sen ska jag också jobba arslet  av mig tills julafton för då ska de köpas en del julklappar. Älskar julafton!!!! Och som tur är, så kommer vi hem från spanien precis på julafton den 24e dec (fast vi kommer hem på dagen såklart)


Helgen e slut japp de är den, och jag har faktiskt haft en bra helg. Fredags sov jag hos mohammed och i lördags sov han hos mig. Vi tittade på film till klockan 4 och då somnade han, jag somnade 10 minuter efter honom. Vi vaknade faktiskt helt utvilade kl halv 4 =) 11 ½ timmars sömn blev de för vår del och de kändes riktigt skönt. I Fredags fick vi vakna tidigt för att vi skulle måla om hans rum, och de va inte lätt vill jag säga. Men snart är de dags att måla om mitt rum! Beiga väggar och en mörk kakao-brun fondvägg med nya snygga tavlor och nya ljus + gardiner OCH KANSKE en snygg men ändå mysig matta - va sägs om de? :)) jag är kär i idén iallafall och de ska bli av innan detta året är slut!

Nu ska jag ringa älsklingen som väntar på att bli uppringd.
Sov sååå sööött och två film tips:
"Mad Money"
"Graduation"



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?