# 65 - Skräckstaden mölndal

2008-10-20, 16:19:52 / Kategori:

7 tjejer och kvinnor har blivit påhoppade av detta perversa avskum på 2 veckor. Ja, och bara här i mölndal. Sedan första våldtäkten inträffade för 2 veckor sedan mer eller mindre, på en stackars tjej på inte mer än 15 år, så har jag inte kunnat släppa tanken av detta. Man ser det på film, och läser om det i böcker eller tidningar. Men aldrig förr har det skett en såhär kraftig händelse i Mölndal, jag och många fler väljer att kalla det skräck...ren skräck.

Jag beundrar kvinnorna som lyckats fly från det där äcklet, en krympling som går på kvinnor. Men starkare än en kvinna? Det tror jag knappast!! En krympling som går till en 5-årig flicka på dagiset och frågar om hon vill gå och äta nånstans. En krympling som står och blottar sig framför en ung kvinna i 25 års åldern. En krympling som våldtar och lämnar men i en 15årig flicka för resten av livet, dessutom i hennes egna lägenhet!

Jag blir så förbannad, att ilskan kryper fram samtidigt som jag trycker på mina tangenter hårdare och hårdare. Jag vill skrika ut precis vad jag känner, jag vill att den jäveln ska brännas till döds. Jag har aldrig önskat en person så mycket ont som jag önskar den. Så många unga kvinnor i mölndal som går livrädda om kvällarna, och till och med på dagarna...för det där odjuret har ingen gräns. Så som har springer runt tjejer efter skolan mitt på dagen, springer han desperat och spionerar på kvinnor på kvällarna och nätterna.

Rädslan bland kvinnorna börjar bli stor, och vad gör media? Uppmärksammar dom detta särskilt mycket? Eller lägger dom ner mera tid på att skvallra om vad Britney gjorde på den senaste festen? Misstar jag mig, eller stod de inte på aftonbladets förstasida om hur mycket bakterier som finns runt omkring oss? Borde inte aftonbladet och GT som påstår sig båda två vara bäst i sverige, att prioritera lite mer vad de ska skriva om? Borde man inte uppmärksamma en sådan här händelse, för att varna de få som fortfarande inte vet om någonting?

Polisen då? Okej, media är en sak för deras enda uppgift är att skaffa läsare på bästa sätt. De tänker bara på pengar och inkomst, och höga läsarsiffror. Men polisen då? Är de inte polisens uppgift åtminstone att få oss att känna oss säkra på våra gator? Försäkra oss om att de åtminstone försöker ta fast våldtäksmannen som springer runt i våra gator varje dag och natt och bara väntar på att få hugga till. Sen undrar man hur de kommer sig att folket tappar respekten till poliserna i Sverige. De lägger ner tid och en jävla massa resurser på att ta fast 12 åriga små skitungar som snattar läkerol-askar på Coop Forum men de kan, precis som media, inte prioritera ett jävla skit!



Upprörd som jag är över detta, så skickade jag ett mail i frustration till aftonbladet, expressen och GT tidigare idag under min rast i skolan. Såhär löd mitt mail:


Varför har det inte uppmärksammats i media hur allvarlig situationen i Mölndals stad ligger till???
7 tjejer och kvinnor har blivit attackerade men lyckats ta sig därifrån på loppet av 2 veckor varav 1 (eller 2) st blivit våldtagna! vad är det som händer då, undrar vi kvinnor i mölndal när media inte uppmärksammar detta så mycket som det borde!! Media lägger ner mer tid på att skriva om "Vart dom godaste pizzorna finns", men inte ett knyst om våldtäkterna och överfallen som sker i Mölndal just nu.
 
Det är allvarligt, men varken polisen eller media verkar lägga ner tid på detta! Så länge media inte träder fram och uppmärksammar och varnar landet, så kommer aldrig den här mannen att åka dit.  Ska mölndals alla tjejer och kvinnor behöva bli överfallna innan folk ska börja förstå allvaret i detta? Börja agera som riktig media borde, istället för att skriva ner en massa blaja om britney spears på förstasidan!
 
 
Mölndal har blivit en skräckstad i sverige, och det är inte många som ens hört talats om detta, snart är det dags att agera, och inte bara stå och titta på när media är folkets ögon och öron!


Shvan

Skitbra skrivet, you go man.



2008-10-21, 10:32:59 URL: http://shvan.blogg.se/

Sessan

Det stämmer till hundra procent, man är rädd för att gå ut i mölndal, man vågar knappt gå ensam överhuvudtaget. Bra skrivet !



2008-10-21, 10:34:54 URL: http://dejtingistorstan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?