# 104 - år och dar sen sist

2009-08-13, 03:37:07 / Kategori:


haaajj :)) de va verkligen inte igår jag skrev i min lilla älskade blogg. Men jag har minsann inte glömt av den heller :) Har försökt sova i ca 3 timmar nu men nej nej, de går inte. Har försökt genom att läsa den ända boken som jag fastnat för någonsin - Jenna Jamesons bok, fan va bra den är alltså!!! Har även försökt sova me en film, men filmen va så tråkig så att jag bara blev irriterad o stängde av.

Har försökt bli trött genom att prata i tel me min älskade kusin (de brukar jag bli trött av mohaha, skämt åsido) och nu sist men inte minst så har jag försökt bli trött genom att läsa skrattretande fjortis bloggar som Kissies, Dessies, Gaybloggen och Paow. Det är ju för jävla synd om dessa 4 söta töser (och ja Amir, även du är en tös både i beteende och utseende)... jag trodde att jag skulle bli trött av att läsa så mycket skit på loppet av 20 minuter, men nää de blev jag inte. Tvärtom blev jag så pigg av de, humorn bara kom tillbaka såhär halv 4 på natten av att läsa deras fjantiga bloggar. Jag börjar undra om inte allt detta "blogg-krigandet" bara är ett grymt sätt för dem att få enormt mycke mer läsare och publicitet...(?)... vem av dessa 4 töser är det mest synd om kan man ju undra sig.. Blondinbella hade även hon sin lilla period, men aldrig att det gick så långt överstyr som dessa 4 har gjort, och alltid ska Kissie vara mittpunkten för alla intriger... På tal om blondinbella, så måste jag medge att hon har växt till sig något otroligt på bara det senaste året, hon hade blivit så mogen och en sån riktigt bra förebild för yngre tjejer...och det skulle jag vilja kalla en riktig bloggare.

Anyways... som sagt så va de ett tag sen jag skrev sist och de finns tusentals saker som hänt som jag bara vill skriva ner o berätta men de hade tagit väldigt lång tid, och långa inlägg orkar ingen läsa. Så jag får väl försöka uppdatera så mycket jag kan de närmsta dagarna för att berätta =) Tillbaks upp me min läsar-statistik också...utan läsare blire ingen blogg :)


Kan ju börja berätta den största nyheten som inte många utom mina närmsta vänner är medvetna om.. Den 1a oktober flyttar jag upp till Norrköping, efter 18 år i Göteborg... undrar hur de kommer gå....har en känsla av att de kommer gå åt skogen rent utsagt, men men får väl försöka göra de bästa av de hela :)

Jag och älsklingen ordnade även upp allt trassel som vi gick igenom i vintras och har faktiskt aldrig varit så lycklig som jag är idag med honom =) Även på den sidan finns en stor nyhet som jag skall uppdatera om längre fram...den här dör ni för att höra hihih...

Oh herregud, stay tuned säger jag bara för smarriga nyheter kommer det att bloggas om inom de närmsta veckorna, defenitivt!!!! Nu har en ny film laddats hem och denna ska jag bannemej somna till!

Sov sött, kram banan..... =)
Tusen extra pussar till min älskling Mohammad Bahaddin <3
jag och min älskade pojkvän Mohammad Bahaddin
Jag och baby på min student......japp! Jag tog minsann studenten den 9e juni 2009



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?