# 106 - Red bull är sjukt..

2009-08-16, 06:57:05 / Kategori:
Okej, det är antingen något allvarligt fel på mig just nu, eller så var de en bomb me koffein i den redbull drickan som jag drack för ca 6 timmar sedan. Jag fattar inte varför jag inte kan somna. Ja ja, nu har jag i alla fall fixat till min blogg när jag ändå var igång o blogga tänkte jag..

klockan är alltså 7 på morgonen och jag har inte somnat än. Sitter här och funderar på att gå ut o springa en runda. Men problemet är då att kommer jag hem efter det och somnar så kommer jag inte vakna för 5 öre på resten av dagen o kvällen. Och det vill jag heller inte...kanske ska tvinga på mig själv lite sömn...men de går ju inte..åhhh!! panik..

Har kollat på 3 filmer, försökt me att läsa en bok, försökt me helt släckt överallt..ingenting har gått. Jag blir galen..
Jävla red bull..

När jag ändå är så pigg så ska jag faktiskt ta och lägga över bilderna från Ayia napa! Det har jag inte heller nämnt, jag och älsklingen var i cypern för 3 veckor sen ungefär..heelt underbart!!! Bilder kommer imorgon =)

Maria

Skit härlig blogg, älskar färgerna! ;D

Kram Maria



2009-08-16, 11:34:57 URL: http://mharya.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?