# 107 - vaken och pigg

2009-08-16, 16:00:46 / Kategori:


hihi till slut somnade jag och det var riktigt skönt måste jag bara säga. De sista jag gjorde innan jag somnade var att kolla på klockan o då var klockan 7.43...ush. Men de viktiga är att jag somnade i alla fall, och nu vaknade jag för ca 15 minuter sedan, känns som om jag sovit bort en hel dag. Men nu är jag pigg och glad åtminstone! :)) Och aldrig mer ska jag dricka Red Bull när jag är trött på natten, för igår var pain...

Älsklingen ringde och väckte mig och påminde mig om att vi ska till Tara kl 5 så jag har jätte bråttom in i duschen och fixa till mig. Jag har exakt 50 minuter på mig att göra mig i ordning och den här gången får jag bara inte vara sen!

Puss å kram =)


emelie

Såg att du hittade :) så bra



2009-08-16, 22:55:57 URL: http://emeliekantola.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?