# 108 - Födelsedagskväll

2009-08-16, 23:26:18 / Kategori:

Kom precis hem till vännen Joakim från en lugn kväll hos Tara. Tara va bortrest i kroatien med sin man, men alla andra var där och firade Sarah Bahaddins födelsedag. Grattis igen gumman på din födelsedag! Vi åt tårta o vissa drack mousserat vin, mycket trevligt! Jaha ja, nu sitter vi här och tittar på tv och pratar om allt och inget.

Snart bär det av mot Danmark med Stena Line båten, så vad skall vi göra? Antingen åker vi till och från Danmark på en och samma dag, eller så sover vi över 1 dag på något hotell. Ser mest fram emot självaste båtresan, eftersom jag älskar spelmaskinerna!! Kan spela i flera timmar och varje gång jag drar i armen på dom enarmade banditerna så blir jag såå glad i hopp om att jag skall vinna flera tusen haha. Jag har faktiskt vunnit 1500 kr en gång på en sådan maskin i stena line, och vilken lycka! Jag var 12 år då, så ni kan väl tänka er hur glad jag blev? Jag sprang direkt till butiken och köpte massvis med godis. Men tyvärr så händer nog inte detta allt för ofta...once in a lifetime... =(


Joakim, Mohammad, Jag, Alex, Shvan

Nu måste jag gå tillbax till soffan och umgås lite... åker snart hem, bloggar eventuellt i natt som vanligt!
Puss å kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?