# 109 - sovdags

2009-08-17, 02:35:42 / Kategori:

Kom hem för en timme sen mer eller mindre med mohammad. Vi träffade min kusin vitamin och var ute med henne o tog en sväng en liten stund tillsammans med jocke såklart. När vi kom hem märkte jag hur min mage kurrade som vanligt och då bestämde jag mig för att laga äggröra till mig och älsklingen, självklart började hans mage också kurra när jag föreslog att tillaga något. Så vi slog oss ner vid bordet och gjorde toast å käkade. Mätta och belåtna som vi nu är ska vi strax slå på en film och mysa lite. Känner mig en aning trött så några sov svårigheter kommer jag nog inte ha inatt.

Dagens film kommer att bli: The last house on the left.
Har redan sett den och jag vill verkligen säga att den är hur bra som helst!! Rekommenderas starkt :))


Så med det sagt så ska jag bädda ner mig nu i min underbara säng bredvid min underbara pojkvän.
Sov sött alla nattugglor!


Therese [ Tescho ]

Svar: Tack för alla fina ord, det uppskattas!! :)



Det bästa möjliga är att göra det i photoshop. Du kan maila (till den mailadress jag har angett här) mig dina önskemål så kan jag nog hjälpa dig lite snabbt :)



2009-08-17, 16:37:53 URL: http://tescho.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?