#81 - sticker härifrån

2009-02-03, 18:51:09 / Kategori:

På fredag åker jag från detta ställe, tack och lov för de.
Vill inte vara kvar här för en sekund till jag önskar att
jag kunde åka nu med en gång, bara lämna allt och alla,
För de finns inget här för mig! Jag har inget
eller ingen här att stanna för, jag kan inte hitta mig en enda
bra anledning till varför jag skulle stanna här.

Jag önskar att fredag kommer, jag önskar att jag inte känner av
hur långsamt dagarna kommer att gå fram tills fredagen kommer.


Jag hatar alla personer som finns i min omgivning. Jag hatar alla människor
som jag känner. Jag HATAR alla i min skola

JAG HATAR DIG
JAG HATAR HONOM
JAG HATAR HENNE
JAG HATAR DOM

kommer alltid göra, har alltid gjort!!!!
alla äcklar mig, alla får mig att känna för att SPY så fort jag ser er
vill inte se er mer, vill inte HÖRA av er mer, vill inte höra ett skit om er mer
Jag vill slippa se era falska leenden, och era ögon som snackar skit.....
era ögon talar om allting... jag avskyr er, jag avskyr DIG

Du lekte med mig som att jag vore en docka
Du förstörde mig som att jag vore gjord av glas
DU förintade mig för alltid............vill aldrig mer se dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


JAG HATAR ER
och EN efter EN så önskar jag er döden
den dagen NI dör, kommer jag spotta på eran grav
ni är inte och har ALDRIG varit värda en sekund i denna världen
ni leker med livet, men gud kommer straffa er en dag



Jag hatar er, ni äcklar mig....allihopa...

Käsnlor

Känslosamt inlägg =/



2009-02-04, 15:56:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?