#83 - naglarna fixade snart!

2009-02-08, 16:38:35 / Kategori:

Idag är det söndag och denna hemska helgen är över nu äntligen. Detta har varit den värsta helgen någonsin men tack och lov så kom denna helgen, för nu märkte jag verkligen vart jag har vissa personer i mitt liv. Flera år av mitt liv har jag slösat på människor som aldrig egentligen verkligen brytt sig ett skit om mig, som bara haft ett syfte i att vara med mig. Jag har varit blind och dum som inte förstått det förräns nu. Men så är livet, man ska aldrig släppa någon för nära intill hjärtat för när man minst anar de blir man huggen.

Jag tar iallafall nya tag (ännu en gång) och tar mig upp från denna skiten. Rycker upp mig själv och startar om me mig själv. Jag började detta med en lång dusch för att tvätta av mig all skit som tynger mig, alla tårar som jag fällt o alla mina misstag som jag gjort. Ut en promenad med min älskade ängel Kira, hon som springer till mig kl 5 på natten så fort en tår rinner från mina kinder. Jag älskar henne mer än allt i världen, min lilla vovve, min vita lilla bomullstuss hihii :))

kira min älskade vovvekiraakiraaaa


Nu ska jag ta och fixa till mig för att inte se ut som att jag sovit 1 timma inatt, helt förstört utseende. Jag ska sedan bege mig mot min älskade kusin Jennifer Nieto. Hon ska nämligen fixa mina naglar och vi ska prata o skvallra om allt möjligt som finns!! Jag har fått mina naglar fixade många gånger, men jag vill inte att någon annan än hon ska fixa dom på mig för dom blir så fina så de inte sant, och nää detta är inte nån gratisreklam bara för att hon är min kusin, det är helt enkelt så att jag skriver vad jag känner och sanningen är den att hon gör (enligt mig och de flesta av hennes kunder) riktigt vackra naglar :))


mamsen kom hem precis och har faktiskt vart och köpt en ny mascara och en ny foundation till mig :)) Min dag blev precis bättre, ska ut och äta med älskade mamma och umgås med henne :)) Jag får helt enkelt ta och återkomma imorgon förhoppningsvis, men ta de me en nypa salt....mina bloggdagar är förbi (har dom nånsin INTE vart förbi?) Jag vet inte, men jag har mina perioder när jag skriver och...ja, så är de bara.

Alexandra

Anonym

nawww så söt =) vad e det för ras?



2009-02-20, 11:48:50 URL: http://samraaah.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?