# 87 - en apelsin senare..

2009-02-16, 02:23:32 / Kategori:

stackarn är inte uppäten än, men på god väg att bli...apelsinen alltså.


Jag kom nyss på de allra bästa sättet för mig att få tiden att gå liite snabbare på vardagarna!!! jag hade helt glömt av under dessa dagar att jag faktiskt har ALLA säsonger av Two and a half men !!!! it doesn't get any better than that! så de är precis va jag ska göra, mitt nya serie-projekt ska bli att se klart alla 4 säsonger av two and a half men. super duper bra, och me de så avslutar jag mitt miserabla natt-skrivande i min blogg och återvänder till VLC Media Player för att se första avsnittet någonsin av den underbart roliga serien. Och om ni någon dag undrar vart jag tagit vägen, här har ni svaret. Början på ett freak liv......



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?